Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 november 2013

Av Anton Trygg - 23 november 2013 23:34

Hej på er alla!
Idag efter frukosten. Då bäddade jag sängen och borsta tänderna. Sen åkte jag buss 26 till Resecentrum och jag bytte buss till buss 1 och åkte till eurostop. När jag kom fram till eurostop. Då gick jag av bussen och gick till biltema. Och skulle köpa dubbdäck till cykeln. Men dom hade inte min storlek till min cykel. Då åkte jag med buss 2 till Våghustorget. På Våghustorget gick jag av bussen. Och gick till uno forsberg cykel AB. Men det var stängt. Då åkte jag buss istället till Behrn Arena. Och gick till lindells cykel. Men dom hade inge dubbdäck till min cykeln heller. Då gick jag istället till norra cykel & motor AB. Dom hade dubbdäck till min cykeln. Sen gick jag till Lindhska bokhandeln och köpte present. Jag åkte sen buss 26 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på Elevhemmet Svanen. Då åt vi mat. Vi gick ungefär vid kl 17:00 till druvan på kalas för Emma Bellina Pettersson har fyllt 18 år. Sen gick vi hem. Då hjälpte Ahmed Rashid mig med att bytta däck till dubbdäck på min cykeln. Förut har duschat. Nyss har jag också pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu har en underbar dag blivit till natt. En natt som spenderas med mig själv i en skön säng. Och nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 november 2013 09:53

Hej! Nu ska jag gå upp och och klä på mig mina kläder. Och sen ska jag äta en god frukost. Ha en bra lördag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 23 november 2013 01:22

Godnatt!
Igår har det varit en bra dag på Kvinnerstaskolan. När jag slutade. Då åkte jag 314 till Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till statsbuss 26 och åkte till Våghustorget. På Våghustorget gick jag krämaren. På krämaren/Clas Ohlson då köpte jag en cykellampa och batterier. Sen åkte jag statsbuss 26 hem till Lavendelvägen/elevhemmet. På kvällen så cyklade jag och prova lampan. Senare så gjorde jag hemgjord pizza här på elevhemmet Svanen. Sen så duschade jag och borsta tänderna. Jag har också pratat med Mamma, Pappa , Dan och Anders i mobiltelefon. Nu ska jag sova. /Anton

Av Anton Trygg - 23 november 2013 00:12

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Igår vann äntligen ÖREBRO HK borta mot MODO HOCKEY med 2-1 i FJÄLLRÄVEN CENTER i Örnsköldsvik. Och det var jätte skönt med en seger och tre sköna poäng. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards