Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Anton Trygg - 5 november 2013 22:44

Hej! Förut sent på kvällen så hade vi husmöte också så fikade vi. Nyss har jag duschat och borsta tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag lägga mig i sängen och kräma kudden och somna in i drömmarnas värld och sova. Vi hörs imorgon igen. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 november 2013 18:08

Kvällen nalkas!
Idag på eftermiddagen när jag var på Resecentrum och vänta på buss 26. Då satt jag i en busskur. Bredvid mig satt det en tjej med två hundar. Och sen gick det förbi en dam med en hund. Och en av tjejens hundar började och skälla. Då hoppade jag till och blev rödd. Jag är HUNDRÄDD så ni vet alla. Förut när jag kom hem till elevhemmet svansen då åt vi pyttipanna med ägg. Gör den till en fin kväll med ljus o kärlek. /Anton

Av Anton Trygg - 5 november 2013 15:50

Slutar för idag. Och nu vill jag hem hem ljuva hem.

Av Anton Trygg - 5 november 2013 12:19

Hej! Nyss lunch. Nu Jobba jobba jobba igen. /Anton

Av Anton Trygg - 5 november 2013 07:59

Hej! Nu är jag ännu en dag till på underbaraste Kvinnerstaskolan. Jag känner att jag har valt hel rätt att gå på bygg och anläggnings programmet. Det passar mig. Imorgon kommer också underbaraste Mamma och Pappa på Besök här i Örebro. Nu ska jag bytta om mig och sen jobba och slita här på Kvinnerstaskolan. Njut av livet och ha det så bra alla ni. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 5 november 2013 07:18

Godmorgon underbara tisdag!
Hemma på elevhemmet gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag åt också god frukost som Kerstin boendeperssonal har gjort. Sen bäddade jag min säng och borsta tänderna. Ungefär vid kl 07:00 då gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag i en varm buss på väg mot Resecentrum. På Resecentrum ska bytta buss till Länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra skoldag/jobbdag på er alla. Hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards