Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Anton Trygg - 11 november 2013 22:32

Hej! När jag kom hem till elevhemmet svanen. Då åt jag mat. Sen hade vi husmöte. Också städa jag mitt rum och duscha. Nyss har jag pratat med Mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 22:19

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon börjar äntligen hockey efter uppehållet. ÖREBRO HK spelar hemma mot MODO HOCKEY i BEHRN ARENAN i Örebro imorgon. Jag kommer imorgon till BEHRN ARENA och hejar fram er till en vinnare ÖREBRO HK. Lycka till imorgon på hemmaplan. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 17:21

Hej! Idag har det varit en toppen bra dag på Kvinnerstaskolan. På eftermiddagen så körde jag traktor igen. Jag körde en John deere. Fy tusan vad kul det är och köra traktor. När skolan var slut. Då åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. Och sen bytte jag till buss 28 och åkte till Västhagagatan. Och gick sen till Netonnet och lämna tillbaka iPad tangentbord och iPad skydd. Sen åkte jag buss 27 till resecentrum. Och nu är jag på buss 26 mot Lavendelvägen. Ha en kärleksfull kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 09:43

Hej! Ny dag, ny måndag, ny dag på Kvinnerstaskolan och jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Och fy satan vad kallt det är ute. Kom-ihåg också att ni är värdefull. Ha en jätte bra fridfull dag på er alla i denna kalla landskapet. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 08:26

Hej på er alla underbara!
Burr vad kallt det är ute. Men nu har jag åkt ett tag och är i ett varmt tåg på väg till Örebro Centralstation. När jag kommer fram till Örebro Centralstation. Då ska jag åka länsbuss 314 eller 302 till Kvinnerstaskolan. Ha en jätte bra måndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 07:56

Hej på er alla!
Burr vad kalt det är ute. Men nu sitter jag i ett varm tåg på väg till Örebro Centralstation. När jag kommer fram till Örebro Centralstation. Då ska jag åka länsbuss 314 eller 302 till Kvinnerstaskolan. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 11 november 2013 06:15

Av Anton Trygg - 11 november 2013 06:06

Godmåndagsmorgon!
Nu är helgen slut. Och nu ska jag gå upp och klä på mig. Jag ska också äta frukost med underbaraste Mamma. Sen ska jag bädda sängen och borsta tänderna. Vid kl 07:15 då ska Mamma köra mig till Ludvika station. Ha en härlig måndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards