Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Anton Trygg - 15 november 2013 23:50

Hej på er alla Fotbolls-Vänner!
Sverige förlorade i playoff matchen mot Portugal i fotboll med 0-1. Nästa match är på tisdag. Ha en bra natt på er alla Fotbolls-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 15 november 2013 21:20

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon väntar ännu en match för ÖREBRO HK som möter LEKSANDS IF hemma i BEHRN ARENA i Örebro. Jag kommer till er imorgon och heja fram er till en vinst med tre sköna poäng i bagaget. Se till imorgon också och vinn pucken i powerplay och sätt in pucken i målet när ni är en spelare till på plan och vinn. Jätte lycka till på er alla spelare i Örebro Hockey imorgon. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 15 november 2013 20:28

Hej på er alla!
När jag kom hem till Ludvika. Då åkte vi nästa på en gång ut till Östansbo gratta Margitha Nordahl som fyller 45 år idag. Grattis igen Margitha på din stora dag. Nu är jag hemma i Vasalunden. Nu sitter jag också i mitt rum och lyssnar på musik. Ha en härlig kväll/natt på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 15 november 2013 13:08

Hej! Nu är denna trötta och jobbiga skoldagen slut. Och nu åker jag tåg hem till Ludvika och ta helg. Trevlig helg på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 15 november 2013 08:16

Hej! Igår var det spännande och roligt att flyga till Skellefteå ändå för inte Örebro vann. Tyvärr så pratade jag inte med spelarna. Men det kommer mer matcher sen. Då hinner jag prata då istället. Nu är jag på bästa Kvinnerstaskolan = jätte jätte trött. Idag ska jag ha traktor teori hela förmiddagen igen. Från kl 08:20 till 12:00. Suck suck och jäspp jäspp. Nu börjar det bli jobbigt med traktor teori. Jag vill ha traktorkort nu. Det ska blir välbehövligt med en skön helg sen och få villa upp mig. Men nu ska jag gå till expedition till Bengt-Arne. För han ska följa med mig och låsa upp datasalen. Ha en bra lärorik dag på er alla. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 15 november 2013 07:28


Godfredagsmorgon!

Inatt sov jag bara 4 timmar. Hemma på elevhemmet svanen. Då gick jag upp och klä på mig mina kläder. Jag åt också frukost. Sen packade jag iordning det sista och borsta tänderna. Ungefär vid kl 07:00 gick jag till busshållplatsen Lavendelvägen och vänta på bussen. Nu är jag på buss 26 mot Resecentrum. På Resecentrum byte jag buss till länsbuss 302 eller 314 och Sen åka till Kvinnerstaskolan. Ha en bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 15 november 2013 01:42

Hej! På Skellefteå Airport fick vi vänta i planet ett tag. Sen blev vi sena tillbaka till Örebro Airport. När vi kom till Örebro Airport. Då stog det en taxi och vänta på mig. Sen körde taxi hem mig till Lavendelvägen. Nyss har jag borsta tänderna. Jag har också nyss packat. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards