Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 november 2013

Av Anton Trygg - 19 november 2013 23:31

Hej! Jag har tittar på fotboll på tv. Nyss har jag borsta tänderna. Jag har precis pratat med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. /Anton

Av Anton Trygg - 19 november 2013 23:02

Hej på er alla Fotbolls- Vänner!
Sverige förlorade i playoff-matchen mot Portugal med 2-3 på FRIENDS ARENA i Stockholm. Det innebär att Sverige missade Fotbolls-VM i Brasilien. Zlatan Ibrahimovic gjorde alla mål i Sverige och Cristiano Ronaldo gjorde alla mål i Portugal. Ha en bra natt på er alla Fotbolls-Vänner. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 19 november 2013 21:14

Hej! För ett lite tag sen har jag duschat och varit vid elevdatorn. Jag har också lyssnat på Portugal och Sveriges nationalsång. Nu tittar jag på fotboll mellan Sverige och Portugal på tv 4. /Anton

Av Anton Trygg - 19 november 2013 18:51

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon åker ÖREBRO HOCKEY till huvudstaden Stockholm och möter AIK på HOVET. Lycka till på bortaplan imorgon ÖREBRO HK och se till och vinn tre sköna poäng hem till Örebro. Det behöver ni just nu. Ha en bra kväll/natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 19 november 2013 18:32

Hej! Vilken bra dag jag har haft på Kvinnerstaskolan idag igen. Idag har vi haft bygg heldagen. På bygg så murade jag. När vi slutade. Så byte jag om mig. Sen åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum byte jag på buss till statsbuss 26 och åkte sen till Lavendelvägen/elevhemmet. Förut på kvällen har vi ätit mat här på elevhemmet. Nu sitter jag inne i mitt rum och lyssnar på musik. Snart ska jag vara lite vid elevdatorn. /Anton

Av Anton Trygg - 19 november 2013 07:59

Hej! Jag är på plats på Kvinnerstaskolan för ännu än ny dag = Jag är jätte jätte trött. Suck suck. Men idag är det nya möjligheter, nya äventyr och nya roligheter på Kvinnerstaskolan. Ha en toppenbra dag i livet. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 19 november 2013 07:30

Godmorgon underbar tisdag!
Hemma på elevhemmet Svanen. Då ringde min väckarklocka klockan 6. Jag gick då upp och klädde på mig mina kläder. Jag åt också en god frukost som boendeperssonal Kerstin hade gjort. Det var smaskens. Sen bädda jag min sängen och borsta tänderna. Vid ungefär kl 07:00 gick jag till busshålplatsen Lavendelvägen och vänta på stadsbuss 26. Nu har jag åkt ett tag och är på väg med buss 26 mot Resecentrum. På resecentrum ska jag byta buss till länsbuss 302 eller 314 och sen åka till Kvinnerstaskolan. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards