Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Anton Trygg - 21 november 2013 23:07

Godnatt Torsdag!
Nu jag har tittat på nyheterna på tv 4. Jag också precis pratat med bästa Mamma i Mobiltelefon. Nu knakar Johan blund på dörren och säger att jag måste sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 21 november 2013 21:52

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Efter 12 förluster i SHL vill jag se revanchsugna ÖREBRO HK och vinna mot MODO HOCKEY i Örnsköldsvik i FJÄLLRÄVEN CENTER imorgon på bortaplan. Lycka till imorgon ÖREBRO HK och se till och vinna tre sköna poäng hem till Örebro. Vi behöver alla tre poäng man kan få nu.

Idag avgick Patrik Ross från Örebro Hockey. Imorgon kommer Håkan Åhlund och Rolle Sätterman coachar laget mot MODO HCOKEY i Örnsköldsvik. Ha en bra natt på er alla Hockey-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 21 november 2013 20:22

Hej på er alla!

Det har varit en bra dag på Tullängskolan. Idag har jag också haft syslöjd hela förmiddagen. Då gjorde jag ett ansikte av stygg med sytråd. Kl 11:00 åt vi mat. På eftermiddagen hade vi hemkunskap. Då gjorde vi pannkakor. När vi slutade. Då lede jag cykeln och gick till Tullängskolans idrottshall och hade styrketräning. När det var slut. Då duschade jag. Sen lede jag cykeln och gick tillsammans med Rasmus Olsson hem till elevhemmet Svanen. Hemma på elevhemmet åt vi mat. Nyss har jag varit lite vid elevdatorn. Jag har också pratat med Mamma, Anders och Dan i mobiltelefon. Nu är jag inne i mitt rum och lyssnar på musik och vid iPaden.

Älska Alla...
Lita på några få...
Såra aldrig någon...
Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 21 november 2013 07:22

Hej! Nyss har jag gått upp och klä på mig mina kläder. Nu ska jag gå och äta god frukost som Carina och Veronica boendeperssonal har gjort. Sen ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid kl 08:00 då ska jag cykla till Tullängsskolan. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards