Carl Anton Trygg

Alla inlägg under maj 2013

Av Anton Trygg - 5 maj 2013 12:39

Hej på er alla!
Vilket fantastisk väder det är ute idag. Igår var det så himla kalt och blåste jätte mycket ute. Nä nu tar jag på mig jobba kläderna och gå ut och jobbar i det fina vädret. Läxan kan jag göra senare idag. Nu dra jag ute och hjälper pappa. Hej så länge. /Anton <3

Av Anton Trygg - 5 maj 2013 11:24

God förmiddag/God dag på er alla! Igår kollade jag på hockey. Tjeckien - Sverige på kanal 4. Sverige vann med 2-1 mot Tjeckien. Jag säger igen grattis Sverige/Tre kronor. /Anton

Av Anton Trygg - 5 maj 2013 11:12

Hej på er alla i Sunnansjö och i Ludvika. Har ni sovit bra? Jag har sovit jätte bra inatt. Nu är mina batteri fullastade. Så nu orkar jag gå upp. Idag måste jag jag göra läxor. Men först ska jag klä på mig. Gå ner och äta frukost. Sen är det bra och sätta fart med läxor och plugga och plugga. Idag är det söndag och det innebär att det är bara en dag kvar att vara ledig för imorgon börjar skolan igen. Ha en toppen bra söndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 5 maj 2013 00:26

Hej på er alla BLOGG-Vänner! Hur mår ni? Jag mår toppen bra. Men nu tänkte jag gå och sova. Men först ska jag gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Sen ska jag lägga mig i min sköna säng och sova. Och ladda baterierna så man orkar och göra olika sker imorgon. Men nu får det vara slut skrivet för idag. skriver mer när jag vaknar idag. Godnatt och sov gott på er alla och ha det så bra. /Anton <3

Av Anton Trygg - 4 maj 2013 23:56

Hej! Jag sa fel till er igår. Sverige/Tre kronor spelade inte på bortaplan. Sverige/Tre kronor spelade på hemmaplan i Ericsson Globen i Stockholm. /Anton

Av Anton Trygg - 4 maj 2013 23:46

Hej på er alla ishockey intresserade! Ikväll vann Sverige/Tre kronor i Ericsson Globen i Stockholm mot Tjeckien med 2-1. Det var första vinsten för Sverige/Tre kronor i VM. Om en vecka sitter jag och pappa i Ericsson Globen i Stockholm och hejar fram Sverige/Tre kronor till en segrare. Jag längtar till nästa lördag. Då blir det hockey. Tre kronor mot Slovenien. Grattis Tre kronor att ni vann ikväll. Jag tittade på hockey på tv på kanal 4. /Anton

 

 

Av Anton Trygg - 4 maj 2013 21:00

Hej på er alla! Idag har jag ätit frukost. Sen har jag varit ute och jobba med pappa. Jag Blåste löv med en lövblås. Sen klippte jag gräs med mossrivaren. På kvällen åt vi mat. Nu tittar jag på tv. Ha en bra lördags kväll på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 4 maj 2013 12:35

Gud vad söt jag var när jag var liten. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards