Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Anton Trygg - 20 maj 2013 22:36

Hej på alla Hockey-Vänner! Skönt att hockey säsongen är över för Örebro hockey och Tre kronor. Nu ät det Inge hockey till september. Den 14 september börjar elitserien igen. Jag längtar också lite tills hockey börjar igen. Nu ska jag äntligen sova. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 20 maj 2013 21:09

Hej på er alla på Birgittaskolans elevhem! Dagen har varit jätte bra i skolan idag. Förut har vi varit ute och spelat klubb. Nu ska jag hoppa in och duscha. Ha en fortsatt bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 20 maj 2013 09:57

Hej! Resan till Örebro gick bra. När jag kom till Örebro Centralstation. Då åkte jag buss till Birgittaskolan. Nu är jag i skolan. Ha en bra dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 20 maj 2013 07:55

Hej på er alla resenärer!
Nu sitter jag i tågkomparniet på väg mot Örebro. För en vecka i skolan och på elevhemmet. Ha en toppen bra måndag på er alla och fria ordentlig mycket nu för tre kronor vann VM-Guld igår. Jag firar för Sverige tagit VM-Guld på hemmaplan. Jag är lycklig. /Anton

Av Anton Trygg - 20 maj 2013 06:31

God guld morgon värden! Inatt har jag sovit bra efter Sverige har blivit världsmästare i hockey-VM . Tre kronor vann VM-Guld på hemmaplan i Stockholm. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Klä på mig. Äta frukost. Jag ska borsta tänderna. Sen ska mamma köra mig till Ludvika station. Idag blir det en bra dag. Dag efter Sverige har tagit VM-Guld. Kan inte bli bättre. Ha en bra måndag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 20 maj 2013 00:14

Hej! Igår var vi till Jimmy, Karin och Tea. Och låna dammsugaren. Alex dammsug ur bilen och satt på bli klädsel i bilen. Sen åkte vi till Björkliden i Ludvika. Och kollade när Amanda hade fotbollsmatch. Amandas lag vann med 4-0. Sen åkte vi hem till vasalunden. Vi åt mat. Jag gjorde läxan. Sen tittade vi på hockey. Nu ska jag hoppa in och snabb duscha. Sen ska jag sova. Godnatt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards