Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Anton Trygg - 29 maj 2013 23:23

Hej på er alla! Det har varit en jätte bra dag i skolan idag. När skolan var slut. Då åkte jag buss 26 hem till elevhemmet. Åt mat. Sen åkte jag buss 26 upp till stan och möte Andreas på Olof Palme torg. Sen åkte vi buss 24 till Ekeskolan. Går av där. Gick till solens elevhem och hälsa på. Det är en av tullänskolan elevhem. Sen åkte vi buss 24 till Olof Palme torg. Bytte till buss 26. Och åkte hem till elevhemmet. Förut så Duschade jag och borsta tänderna. Nyss pratat med mamma i mobil telefonen. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 maj 2013 07:04

Hej på er alla!
Oj oj oj är det redan onsdag idag? Gud vad veckorna går snabbt. Imorgon ska jag hem igen. Men först ska jag klara av två hela dag i skolan. Sen åka hem till Ludvika. På fredag är jag ledig. Men nu ska jag klara av onsdag först. Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig. Gå ner och äta god elevhems frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Sen ska jag gå till buss 26 och åka till hemmansvägen. Gå av där gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en jätte bra onsdag med mycket glädje och skratt. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards