Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Anton Trygg - 27 maj 2013 22:27

Hej! Nu är jag ny duschat. Och ny bäddat i sängen. Nu ska jag krypa ner i min ny bäddat säng och sov. God natt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 maj 2013 21:08

Hej på er alla underbara människor! Nu ska jag börja och tänka på refrängerna. Innan jag ska sova då ska jag bädda sängen med ny tvättade sängkläder och plocka i ordning i mitt rum och duscha. Nu vill jag önska er en jätte bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 maj 2013 19:52

Godkväll på er alla!
Det har varit en jätte bra dag i skolan idag. När skolan var slut då åkte jag buss hem. När jag kom hem till elevhemmet. Då gjorde jag mat. Vi åt Pizza. Efter vi hade ätit färdig. Då städade jag i köket. Nyss har jag gjort läxan. Nu ska jag bara ta det lugnt. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 maj 2013 14:00

Är det Måndag redan?
hoppas du har en bra vecka!

Is it monday already?
hope you have a great week!

Av Anton Trygg - 27 maj 2013 09:58

Hej på er alla Birgittaskolans elever! På tåget på väg till Örebro då sov jag. Jag vaknade innan vi var framme i Örebro Centralstation. Jag har aldrig sovit förbi Örebro Centralstation eller Ludvika station. Jag har en inbyggd väckarklocka i mig. (Det är bara på skoj) När jag kom fram till Örebro Centralstation. Då åkte jag buss 26 till järntorget. Bytt buss där till buss 25. Åkte buss 25 till slussgatan. Nu är jag i Birgittaskolan. Ha en jätte bra måndag på er alla elever. /Anton

Av Anton Trygg - 27 maj 2013 07:56

Hej på er alla resenärer som åker i tågkomparniet och tåg i Bergslagen. Nu är jag i tåget på väg till fina staden Örebro. För en ganska kort vecka. Jag åker hem till Ludvika igen på torsdag. Och är ledig på fredag. Ha en toppen bra måndag på er alla kära vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 27 maj 2013 06:41

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Förut på gympan har jag, Simon Lönngren och Johnny Petersson haft våran matchtröjor på oss. Och vi spelade innebandy Örebro mot Tingsryd på skoj men det var kul. Jag har sagt hela tiden när vi har haft gympa att Tingsryd skulle åka ur hockeyallsvenskan. Det gjorde dom också. Men istället åkte Örebro upp till elitserien. Ha en bra måndag på er alla hockey-vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 27 maj 2013 06:15

Godmorgon på er alla Hockey-Vänner! Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig. Och äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Mamma ska köra mig till Ludvika station. Ha en jätte bra måndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards