Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Anton Trygg - 17 maj 2013 21:51

Hej! Vad tycker ni om min nya skal till min iPhone? Fin eller ful? /Anton

Hello! What do you think of my new cover for my iPhone? Beautiful or ugly? / Anton

Av Anton Trygg - 17 maj 2013 14:18

Hej på er alla! Det har varit en bra dag i skolan idag. Nu sitter jag i tåget på väg hem till Ludvika. Gud vad varmt det är ute. Men man ska inte klaga. Ha en solig och varm eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 maj 2013 09:55

Yes it is Friday today. Have a very good Friday to you all. / Anton

Av Anton Trygg - 17 maj 2013 09:47

Yes det är fredag idag. Ha en jätte bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 maj 2013 06:56

Hej och godmorgon på er alla!
Nu är det fredag och nu ska jag gå och och bädda sängen och klä på mig. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Gå till busshållplatsen Sörbyängen Centrum. Och vänta på buss 26 där. Sen ska jag åka buss 26 till Hemmansvägen. Och gå av bussen där. Gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en jätte bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 maj 2013 06:38

Hej! Igår när vi tittade på hockey på tv. Då fick vi låna Anderas/Lilla gubben matchtröjor. Det var därför Sverige/Tre kronor vann igår mot Kanada med 3-2. Jag är så lycklig går inte och beskriva. Nu får Sverige fortsätta och spela. Ha en bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 17 maj 2013 06:21

Hej! Det har varit en bra dag i skolan Igår. På elevensval då var vi och spelade lasergame. Sen när skolan slut. Då väntade jag i skolan. Kl 16:00 åkte bussen till perras äventyr med alla elevhem. På perras äventyr gjorde vi femkamp. Sen åt vi mat på perras äventyr. Vi åt hamburgare och drick läsk. Sen åkte vi buss hem. När vi kom hem till elevhemmet. Då tittade vi på hockey. Och duschade jag. Och tittade mer på hockey. Förut har jag borsta tänderna. Och pratat med mamma och pappa i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards