Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Anton Trygg - 6 maj 2013 22:45

Hej på er alla ishockey-vänner!
Nu ikväll vann Sverige/Tre kronor hemma i Ericksson Globen i Stockholm mot Vitryssland med 2-1. Grattis till vinsten Tre kronor. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 6 maj 2013 22:02

Hej på er alla!
Det har varit en bra skoldag idag. När skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Och åkte buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Och gå av bussen där. Gick den sista biten till elevhemmet. Vi gick till riagatan. Och åt mat och fikade. Sen gick vi hem. Jag gjorde läxan. Och duschade. Jag har tittat på tv. Nu ska jag packa upp. Sen ska jag ringa till mamma och sova. Godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 6 maj 2013 09:56

Hej! Resan till Örebro gick Bra inga förseningar. Buss kom i rätt tid. Och nu är jag på Birgittaskolan. Ha en bra jobbar-dag och skol-dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 6 maj 2013 07:41

Hej på er alla! Nu är jag på väg med tåget till Örebro för en kort vecka. Nu går jag i skolan i tre dag och två nätter på elevhemmet. För på torsdag är det kristi himmelsfärdsdag och röd dag och på fredag är vi lediga. Ha en toppen bra måndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 6 maj 2013 05:35

Godmorgon på er alla!
Nu är jag vaken. och ska gå upp och bädda sängen. Klä på mig. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Gå ner och sätta på mig skona och jackan. Och sen ska pappa köra in mig till Ludvika till stationen. Ha en jätte bra måndag på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards