Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Anton Trygg - 15 maj 2013 22:29

Hej på er alla! Idag i skolan när vi hade syslöjd. Då blev jag klar med min tröja med Örebro märke på. När skolan var slut. Då väntade jag i skolan. Kl 16:00 tränade vi på BIRGITTAHALLEN. Sen när vi tränade färdig. Då gick vi till hemmansvägen. Åkte buss 26 hemma till Sörbyängen Centrum. Gick av bussen där. Och gick den sista till elevhemmet. När jag kom till elevhemmet. Då gjorde vi läxan. Vi åt mat. Jag tvättade mina klädde. Jag städade mitt rum. Jag har varit vid datorn. På datorn gjorde jag en skylt till min dörr om regler. Sen hängde jag upp tvätten. Sen duschade jag. Jag spelade Wii. Och hängde jag upp min sista tvätt. Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 15 maj 2013 09:53

Ha en bra dag på er alla!

Av Anton Trygg - 15 maj 2013 07:00

Godmorgon på er alla underbara! Nu ska jag gå upp och bädda sängen och klä på mig. Gå ner och äta god frukost. Gå upp och borsta tänderna. Sen ska jag gå till bussen. Åka buss 26 till hemmansvägen. Gå av bussen där. Gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en jätte bra dag och glöm inte att in är värdefulla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards