Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Anton Trygg - 7 maj 2013 22:38

Nu avslutar jag denna tisdagen men en bra dag i skolan. På kvällen har jag varit på Kulturskolan på bild och form med Göran. Jag har Duschat i elevhemmet. Nyss prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla sötnosar. /Anton

Av Anton Trygg - 7 maj 2013 06:57

Hej på er alla! Vid förra inlägget gömde jag och säga. Godmorgon på er alla. Hoppas det blir lika fint väder idag som i går. Det var helt fantastisk väder ute igår. Jag hoppas solen kan komma idag och det blir lika varmt som igår. Ha en toppen bra tisdag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 7 maj 2013 06:40

Hej på er alla BLOGG-Vänner!
Har ni sovit bra inatt? Jag har sovit jätte bra inatt. Det här kan blir en bra dag. Men nu ska jag gå upp och bädda sängen. Klä på mig. Gå ner och äta väders godaste frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Gå ner och sätta på mig skor och jacka. Sen ska jag gå till busshållplatsen Sörbyängen Centrum. Och vänta på buss 26 där som ska komma kl 07:42. Jag ska åka buss 26 till hemmansvägen. Gå va bussen där. Gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en jätte bra tisdag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards