Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Anton Trygg - 23 september 2014 21:40

Hej! Nu så kan jag meddela att det har blivit ändringar. Nu så ska jag vara på Kvinnerstaskolan måndag, tisdag, onsdag och fredag. Och bra på torsdagar ska jag vara på Tullängsskolan. Iallafall har jag nyss duschat och borsta tänderna. Jag har också precis pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så kryper jag ner under ett varm täcke och sover. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 september 2014 20:48

Hej! Idag så har jag varit ute vid truckstop i Berglunda företagsby. Där hade jag teori och körde simulator. När vi slutade så åkte jag stadsbuss 6 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 6 och åker sen hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet då var jag lite vid min dator och lyssnade på musik på Spotify. Sen så åt jag kvällsmat. Vid klockan 17:35 då gick jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Senare så åkte jag stadsbuss 6 till Olof Palmes Torg. På Olof Palmes Torg där gick jag av bussen och gick till dövas förening och var på Å-kul. Där gjorde vi höstlyktor. Vid klockan 19:45 då gick jag till busshållplatsen Olof Palmes Torg och väntade på bussen. Vid klockan 20:04 då åkte jag stadsbuss 6 till lavendelvägen/elevhemmet. Lustigt att jag åkte med samma förare och buss till stan och från stan. Ikväll så åkte jag gratis buss. Nu så är jag hemma på elevhemmet svanen igen. Ha nu en jätte bra kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 23 september 2014 07:19

Välkommen kylan!
Idag så var det frost och minusgrader ute. Men iallafall så gick jag upp ur en varm och skön säng hemma på elevhemmet svanen och kläde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då gick jag ut i frysskåp till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på buss 6. Nu så är jag på stadsbuss 6 på väg mot slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där ska jag byta buss till stadsbuss 21 och åka sen till Berglunda företagsby. Ha nu en härlig dag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards