Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Anton Trygg - 1 september 2014 22:56

Hej! Jag är Inge pigg idag. Får ta nya tag imorgon och ladda batterierna istället. Så synd att det inte finns snabba startkablar bara som får igång batteriet lite fortare. Men iallafall så har jag nyss borsta tänderna. Nu så ska jag lägga mig i sängen och somna i sömn världen och sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 september 2014 22:42

Hej! Imorgon så spelar Örebro HK en träningsmatch mot VIK Västerås HK hemma i BEHRN ARENA klockan 19:00. Jag kommer imorgon och tittar på matchen. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 1 september 2014 20:50

Hej på er alla!

För ett lite tag sen så har vi haft husmöte här på elevhemmet svanen. Då planerade vi vad vi skulle göra i veckan och på helgen.

Mitt schema ser ut så här.

Måndag: ikväll har jag barat varit hemma på elevhemmet svanen och tagit det lugnt och måndagar har jag också köksdag och tvättdag.

Tisdag: då ska jag på hockey på kvällen.

Onsdag: ska jag Bowla.

Torsdag: ska jag på disco.

Fredag: vet jag inte vad jag ska göra.

Lördag: ska jag städa mitt rum och byta lakan i min säng.

Söndag: ska vi på utflykt.

Vi hade också brandövning. Nyss så har jag duscha. Nu så tittar jag på idol på TV4. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 september 2014 17:22

Hej! Idag har det varit en spännande dag för mig med mycket nya byggnader, nya klassrum, nya människor och ett helt nytt ställe att var på. Mycket nya intryckt idag och nu så är jag också helt slut i mitt huvudet. Buss till och från stan till Berglunda företagsby gick också toppen bra. När det var slut i truckstop klockan 15:00 då gick jag till busshållplatsen och vänta på bussen. Klockan 15:10 så åkte jag stadsbuss 21 till Järntorget. På Järntorget så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte klockan 15:40 hem till lavendelvägen/elevhemmet. För ett lite tag sen så kom jag hem till elevhemmet svanen. Jag känner att jag har valt helt rätt inräkning på gymnasiet. Snart så ska vi äta kvällsmat. Ha nu en jätte härlig måndagseftermiddag/kväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 september 2014 11:49

Av Anton Trygg - 1 september 2014 10:30

Hej på er alla köpare!
Är det någon som är sugen på att köpa jultidningar av mig? Så är det bara att ni hör av er till mig eller skriv i kommentarsfältet här på Bloggen. I år säljer jag åt jultidningsförlaget 2014. Med vänliga hälsningar från Anton/säljaren

Av Anton Trygg - 1 september 2014 10:06

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och sitter på tåget mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro Centralstation då ska jag åka statsbuss 6 till våghustorget. Där ska jag gå av bussen och gå till clas Ohlson och byta en vara och köpa ett hänglås också. Och sen så ska jag äta lunch på någon plats i Örebro. Vid klockan 12:35 då ska jag åka stadsbuss 21 från Järntorget till Berglunda. Ha nu en jätte härlig måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 1 september 2014 08:03

Välkommen dimmiga måndag och första september! Idag så fick jag lite sovmorgon för en gångs skull. Nyss så har jag gå upp ur en varm och skön säng och klä på mig kläderna. Nu så ska jag också äta frukost tillsammans med bästa Mamma i lunga och ro. Sen så ska jag borsta tänderna och packa. Vid klockan 09:10 då ska Mamma köra mig till tågstation. Där mitt tåg går klockan 09:30. Idag så åker jag två timmar senare än vanligt till Örebro för att vi börjar klockan 13:00 på truckstop i Berglunda. Ha nu en jätte bra kal dag på er alla och kom ihåg också att ni alla är värdefulla människor. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards