Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Anton Trygg - 18 september 2014 23:41

Hej! När jag kom med tåget till Ludvika station. Då stog Mamma och väntade på mig där. Sen så var vi upp en snabb sväng till min Mormor. Ikväll här hemma i vasalunds byn så har jag varit kock och lagat Kyckling i sötsur sås med ris till min underbaraste Mamma. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 A

Av Anton Trygg - 18 september 2014 16:24

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Tullängsskolan. När skolan var slut då gick jag till busshållplatsen Tullängsskolan och väntade på bussen. När bussen kom då körde den bara förbi för den var ful med folk i. Men varför tar dem en liten buss när det är så mycket folk som vill åka buss. Det är ju bättre om dom tar en dragspelsbuss för i den går det mer folk i. Vad jag blir irriterad. Men iallafall då väntade jag till nästa buss kom. Och den var också ful men jag fick plats i den. Då åkte jag stadsbuss 5 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 1 och åkte sen till resecentrum. Nu så är jag på tåget på väg hem till Ludvika för att jag ska vara ledig från skolan imorgon. Ha nu en jätte bra torsdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 september 2014 06:39

Godmorgon torsdag!
Nu så ska jag gå upp och kicka igång denna dag med att klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag gå till Tullängsskolan. Ha nu en fridfull torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards