Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 3 september 2014

Av Anton Trygg - 3 september 2014 22:52

Hej! Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag krypa ner i sängen och sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 september 2014 22:18

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Det är bara nu 8 dagar kvar till SHL premiären är på bortaplan för ÖREBRO HK i FJÄLLRÄVEN CENTER i Örnsköldsvik. Sen så är det också bara 10 dagar kvar till premiären på hemmaplan för ÖREBRO HK i BEHRN ARENA i Örebro. Jag längtar så sjuk mycket till hockeysäsongen drar igen på alvar. Jag har ÖREBRO HK i mitt hjärta i med och motgång. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 3 september 2014 21:29

Välkommen höstmörkret!
Men snart så kommer sommaren tillbaka har jag hört. Men jag som tycker att hösten är så fin med alla fina färger. Men iallafall har jag idag varit i Tullängsskolan och haft en jätte bra dag. När skolan var slut klockan 15:00 då cyklar jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då fikade jag. Och sen så åkte jag och en till elev och en personal stadsbuss 6 till resecentrum. På resecentrum så gick vi av bussen och gick till bowlingen. Där bowlar jag. Efter bowlingen så gick vi tillbaka till resecentrum. Vi åkte sedan stadsbuss 6 till lavendelvägen/elevhemmet igen. Väll hemma på elevhemmet då åt vi kvällsmat. Nyss så har vi tittar på idol på TV4 och myst med ljus i vardagsrummet här på elevhemmet svanen. Nyss så har jag borsta tänderna. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 3 september 2014 06:44

Godmorgon onsdag!
Nu så ska jag gå upp och starta igång denna dag med att klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:50 då ska jag cykla till Tullängsskolan. Ha nu en jätte härlig onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards