Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 4 september 2014

Av Anton Trygg - 4 september 2014 23:52

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Tullängsskolan. När skolan var slut klockan 15:00 då cyklade jag hem till elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet då duschade jag. Senare så åt vi kvällsmat. Vid klockan 18:10 då åkte vi buss till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där gick vi av bussen och gick till kraften och var på ungdoms disco. Vid klockan 20:45 då gick jag tillbaka slottet/Järntorget och vänta på bussen. Vid klocka 09:00 så åkte jag själv buss tillbaka till lavendelvägen/elevhemmet också. För ett lite tag sen så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 4 september 2014 23:24

Hej på er alla Hockey-vänner!
Nu så har jag varit jätte dålig med att uppdatera om hockeyn här på Facebook. Men samtidigt så är det inte så viktig när det är bara träningsmatcher så pågår nu. När hockeyn sätter igång på alvar nästa vecka då ska jag uppdatera kvällen inan matchdag och på kvällen när hockeymatchen har varit. Idag så är det bara 6 dagar kvar till SHL-säsongen drar igång igen och 7 dagar kvar tills ÖREBRO HK spelar sin först match för säsongen borta mot MODO HOCKEY. Men iallafall så förlorade mitt stolthetaste lag ÖREBRO HK borta mot LEKSANDS IF med 0-4 ikväll i TEGERA ARENA i Leksand. Men det gör ingenting det var ju bara en träningsmatch. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 4 september 2014 12:48

Av Anton Trygg - 4 september 2014 10:19

Helt klart !!

Av Anton Trygg - 4 september 2014 06:56

Godmorgon torsdag!
Nu så är jag jätte trött. Så idag kommer jag och gå på låg fart hela dagen. Men nu iallafall så ska jag gå upp ur sängen och kicka igång denna dag med att klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med eleverna här på elevhemmet svanen. Sen så ska jag bädda min säng inne i mitt rum och borsta tänderna inne på toaletten. Vid klockan 07:50 då ska jag gå till hallen och sätta på mig skorna, jacka och cykelhjälmen och sen så ska jag gå ut till cykeln och låsa upp den och cykla till Tullängsskolan. Ha nu en fridfull torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards