Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 september 2014

Av Anton Trygg - 8 september 2014 22:50

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Jag har också precis pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag lägga mig i sängen och sova så hoppas jag att huvudvärken går över. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 september 2014 22:39

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Nu så är det hockey feber här i Örebro. Nu så återstår 2 dagar kvar tills SHL-säsongen sätter igång igen. Och 3 dagar kvar tills ÖREBRO HK spelar sin första match för säsongen på bortaplan. Och om 5 dagar så är det premiär för ÖREBRO HK hemma i BEHRN ARENA. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Av Anton Trygg - 8 september 2014 22:26

Hej! Idag i Kvinnerstaskolan då har jag och Alexander Åkerlind kört bandgrävaren fiat hitachi. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet då hade jag köksdag och tvättdag. Jag gjorde stuvade makaroner och korv. Senare så tvättade jag mina kläder. Vi hade också husmöte och fikade på kvällen. Förut så har jag duschat och tittat på tv. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 september 2014 09:37

Hej Kvinnerstaskolan!
Ny dag, ny måndag och nya möjligheter = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Jag ska nu gå och byta om mig till jobba kläder. Nu känns det också att vi går mot mörkare tider suck. Ha det gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 8 september 2014 08:57

Godmorgon regniga måndag! 

Hemma på elevhemmet svanen då vaknade jag till liv och gick upp och klädde på mig kläderna. Jag åt också en jätte god frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min säng och borsta tänderna. Vid klockan 08:30 då gick jag till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på stadsbuss 6. Nu så åker jag stadsbuss 6 mot Resecentrum. På Resecentrum så ska byta buss till länsbuss 302 och sen åka till Kvinnerstaskolan. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards