Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 september 2014

Av Anton Trygg - 15 september 2014 21:42

Hej! Jag har idag haft en jätte bra dag i Kvinnerstaskolan. Idag på förmiddagen då hade vi klassråd. På eftermiddagen då var vi tre stycken vid fiat hitachi bandgrävaren och grävde. När skolan var slut då byte jag om mig. Sen så åkte jag länsbuss 314 till resecentrum. På resecentrum så byte jag buss till stadsbuss 6 och senare så åkte jag buss hem till lavendelvägen/elevhemmet. På kvällen så har jag lagat mat till mig själv, tvättat mina kläder, jag har tittat på tv, duschat, haft husmöte och fikat med äppelpaj och vaniljsås. Nyss så har borstat tänderna. Jag har precis också pratat med Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Ha nu en jätte bra natt på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 september 2014 09:36

Hej! Ny dag igen, ny måndag och nya möjligheter och äventyr = jag är på plats på Kvinnerstaskolan. Idag så blir det också maskinkörning igen gud vad roligt det ska blir. Men nu så ska jag gå och byta om mig till jobba kläder. Ha nu en jätte bra fridfull måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 september 2014 07:41

Ny vecka med nya tag...
Och med hjälp av solen så blir det bra! Nu så är jag på Tågkommparniet på väg mot Örebro! När kom fram till Örebro centralstation då ska jag åka länsbuss 302 till Kvinnerstavägen! På Kvinnerstavägen där ska jag gå av bussen och gå den sista biten till Kvinnerstaskolan!
Morrn på er!

Av Anton Trygg - 15 september 2014 07:06

Jag har ÖHK i mitt <3 för alltid!
Det är vi som är Örebro!

Av Anton Trygg - 15 september 2014 05:39

Hej! Nu så ska jag gå upp ur sängen och klä på mig kläderna och bädda min säng. Jag ska också gå ner till undervåningen och äta frukost tillsammans med Pappa. Sen så ska jag gå upp till övervåningen igen och borsta tänderna. Vid klockan 06:50 då ska pappa köra in mig till tågstationen i Ludvika. Ha nu en jätte bra start på veckan på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 15 september 2014 00:08

Hej! Nyss så har jag borstat tänderna. Nu så lägger jag mig i sängen och sover. Kramizar <3 /A

 


Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards