Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Anton Trygg - 22 september 2014 22:50

Hej! På kvällen så har var haft hus möte och fikat. För ett lite tag sen så har jag duschat och borsta tänderna. Nyss så har jag pratat med bästa Mamma i mobiltelefonen. Nu så ska jag sova. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 september 2014 18:06

God kväll på er alla!
Idag blev det en kort dag ute vid truckstop i Berglunda företagsby. För att läraren vad tvungen och sticka tidigare idag så vi slutade 13:00. Då åkte jag stadsbuss 21 till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget där byte jag buss till stadsbuss 6 och åkte sen hem till lavendelvägen/elevhemmet svanen. Hemma på elevhemmet så tvättade jag min tvätt. Nyss så har jag haft köksdag och då gjorde jag kassler, ris och bearnaisesås. Nu så är jag lite vid min dator och lyssnar på musik på Spotify. Ha nu en jätte härlig måndagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 september 2014 13:46

Jag sitter nu här på bussen och då kom jag och tänka på Morfar. Hoppas du har det bra uppe i himmelen Morfar. Jag älskar dig Morfar och det kommer jag och göra för evighet och saknade är också jätte stor.

Av Anton Trygg - 22 september 2014 08:39

Hej! Idag så har jag mina nya skor, jeans och tröja på mig! Vad tycker ni om mina nya skor? Fin eller fulla? /Anton

Av Anton Trygg - 22 september 2014 08:15

Hej! Nu så har jag åkt ett tag och är på tåget på väg mot Örebro. När jag kommer fram till Örebro centralstation då ska jag åka buss eller gå till slottet/Järntorget. På slottet/Järntorget då ska jag byta buss till stadsbuss 21 och sen åka till Berglund företagsby. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 september 2014 06:24

Hej! Nu så ska jag gå upp ur varm och skön sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost tillsammans med bästa Mamma. Sen så ska jag borsta tänderna och packa. Vid klockan 07:15 då ska Mamma köra på mig till tågstation där mitt tåg avgår klockan 07:30. Ha nu en jätte härlig och bra måndag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards