Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2013

Av Anton Trygg - 22 juli 2013 18:10

Hej! Nu är vi hem i Örby igen. Åååå jag vill vara kär. Men det är så svårt och hitta en tjej. Har ni tips hur man kan hitta en tjej? Skriv då och kommentera. Jag vill vara kär i en tjej. /Anton

Av Anton Trygg - 22 juli 2013 17:56

Hej! Nu är vi på väg hem till Örby igen. Efter toppen eftermiddag på stan med Norma och Anna Penafiel. Vi fikade och kollade i affärer. Norma och Anna Penafiel köpte saker i affärer. Ha en toppen bra kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 juli 2013 14:38

Hej! Nu är jag, Norma och Anna Penafiel på väg till stan i Stockholm. Solen strålar och sommaren gör mig bara så lycklig... Fånga Glädjen Kärleken o Ljuset... Ha en bra solig dag på er alla. Hälsningar från Stockholm. /Anton

Av Anton Trygg - 22 juli 2013 11:49

Hej! Nu har jag ätit frukost. Nu tittar jag på Staden i mitt hjärta på SVT1. Senare ska jag borsta tänderna. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Vi får se vad denna dag erbjuder. Ha en härlig dag på er alla. Kom ihåg att ni alla är värdefull. Hälsningar från Stockholm/Örby. /Anton

Av Anton Trygg - 22 juli 2013 10:57

Hej! Kuckiliku :-) Det är Måndag. Nu ska jag gå och äta frukost. fånga dagen och lev i nuet. Ha en toppen bra dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 22 juli 2013 00:50

Hej! Nu har jag nyss borsta tänderna. Nu ligger jag i sängen och ska sova. Jag säger godnatt och sov gott på er alla. Vi hörs idag igen när jag vaknar. /Anton

Av Anton Trygg - 21 juli 2013 23:01

Hej! Sent på kvällen åt vi mat. Ris, kött, sås och sallad. Det var gott. Nu är jag lite vid min laptop/bärbar dator. Nu har vi en till gäst här i huset som kommer från Brasilien som heter Anna Penafiel. Hon ska vara här i ett helt år. Ha en fantastisk bra natt på er alla underbara. /Anton

Av Anton Trygg - 21 juli 2013 20:57

Hej! Förut kom Vitoria och Pär hit och hälsade på också. Vi har suttit ute pratat förut. Men för ett liten stund sen. Så åkte Vitoria och Pär hem. Nyss har jag tittat lite på tv. Sen ska vi äta mat. Här får ni en fin blid över Örby när det är sol ner gång. Ha en toppen bra kväll/natt på er alla. Njut bara av livet och vädret. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards