Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Anton Trygg - 5 juli 2013 23:44

Hej på er alla!
Efter en grym dag. Avslutar jag dagen i säng med att sova. Är jätte trött. Jag ska upp tidig imorgon igen. Mamma väcker mig redan vid kl 08:00 imorgon igen. Här bjuder jag er på en bild på mig. Godnatt och sov gott vi ses imorgon igen alla BLOGG-Vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 5 juli 2013 21:39

Hej! Nu sitter jag här i soffan och tittar på tv. Nu ska jag berätta om min dag. Mamma väckte mig 09:00 idag. Sen åt jag frukost. Senare kom Anders Frögren Frögren hit och prata och drack kaffe. Jag övningkörde sen till Apoteket sen vidare till Team sport och köpte lina till min metspö och maggot. Sen övningkörde hem till Vasalunden. Dan Christiansson kom och hämtade mig. Vi åkte till Snöån och fiskade i sjön saxen. Jag fick en lie mört. Som vi kastade tillbaka i sjön. Vi åkte sen hem. Kl 16:00 kom någon och titta på våran lägenhet. Jag åt sen mat. Tittade på tv senare på kvällen. Och varit vid datorn. Jag åt sen ugnspannkaka med glass och hallonsylt. Nu har jag berättat igen om min dag. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 juli 2013 20:43

Trevlig kväll på er alla!

Av Anton Trygg - 5 juli 2013 20:27

Hej! Nu tittar jag på Allsång på gränsen på kanal 7. Gud vad mörkt himmelen blev. Nu regnar det ute. Kram för mulen kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 juli 2013 19:03

 

Av Anton Trygg - 5 juli 2013 15:43

Hej på er alla fiskare!
Nu är jag hemma efter en toppen bra dag i Snöån med Dan Christiansson. Jag metade. Jag är storfiskan Anton som fick en mört. Men den fisken kastade vi tillbaka i sjön igen. Nu är jag hemma igen. Snart kom någon och titta på våran lägenhet. Ha en bra eftermiddag på er alla som ska ut och fiska. /Anton

Av Anton Trygg - 5 juli 2013 12:25

Hej! Förut har jag ätit frukost och varit och övningkört. Och varit till team sport och köpt lina till metspö och maggot. Snart kom Dan Christiansson och hämta mig. Ha en eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 5 juli 2013 00:38

Hej! Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards