Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Anton Trygg - 19 juli 2013 21:17

Hej! Nu är vi i Örby. Efter en vecka ute på Båten i Stockholms Skärgård. Ha en fantastisk bra natt på er alla. Lev här och nu och glöm inte att ni alla är värdefull. Kram och hej då från Stockholm/Örby. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 19 juli 2013 19:48

Hej! Nu är vi på fastlandet igen. När vi kom till Norra Lagnö med båten. Då packade vi ur alla saker ur båten. Tog med sakerna till bilen. Sen åkte vi till Gustavsberg och köpte thaimat. Också handlade vi frukost mat på Coop forum som vi ska ha med hem. Thaimat tog vi med hem till Farmor och hälsade på Farmor och åt mat där också. Nu är vi på väg hem till Örby. Ha en fin kväll/natt på er alla. Soliga hälsningar från fina Stockholm. /Anton

Av Anton Trygg - 19 juli 2013 14:25

Hej! Nu är vi på norra lagnö. För att parkera båten där. Nu är båtsemmestern slut för denna gång. Jag kommer och sakna båt livet. Hoppas att vi kommer åka ut med båten snart igen. Jag älskar bra Skärgården och båt livet. Jag skriver ikväll igen. Hej då Stockholms Skärgård. Ha en härlig dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 19 juli 2013 09:02

Hej! Tittut fredag. Gör den dagen till en toppendag. Men nu ska vi frukost här på båten Regina. Idag tar min resa slut med båten. Och vi åker sen till norra langnö igen och parkerar båten där. Ni får också en bild på mig. Ha en toppen bra fredag på er alla. Blåsiga hälsningar från ett jätte blåsigt Halsfambaken. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards