Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Anton Trygg - 8 juli 2013 22:35

Hej! Nu tänker jag gå och sova. Mamma ska väcka mig redan vid kl 07:30 imorgon bitti. Godnatt och sov gott på er alla. Innan jag säger hej då. Då ska ni få två bilder som jag tog på balkongen nu för ett tag sen. Hej då vi ses imorgon igen. /Anton

Av Anton Trygg - 8 juli 2013 20:26

Hej på er alla igen!
Nu har jag ätit mat. Jag åt svensk klassiker. Färsk potatis med smör. Gud vad gott det var. Nu tittar jag på Lotta på Liseberg på kanal 4. Vet ni vad jag ska göra imorgon? Men då ska jag berätta det nu. Imorgon ska jag åka till Gävle till Furuvik. Jippi jippi vad kul. Här bjuder jag er på lite bilder. Bilderna har jag hitta på Google. Ha det så bra alla ni. /Anton

Av Anton Trygg - 8 juli 2013 19:23

Hej! Nu är vi hemma igen. Vi har varit till ABB och lämnat mat till Jimmy. Sen övningkörde jag till tanka. Och vi tvättade våran bil i biltvätt. Nu är våran reno clio fin och ren. Vi var också till Lidel och handla. Nu ska jag äta mat. Jag ska äta potatis, kassler med sås och grönsaker och dricka mjölk. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

 

 
Av Anton Trygg - 8 juli 2013 17:33

Hej! Kl 15:00 var vi hos Frida och fikade. För hon fyllde år igår. Jag har övningkört varje gång vi har åkte. Nu är vi hem i Vasalunden. Ha en kanon bra kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 8 juli 2013 12:00

Goddag! Måndag med lite sol och blåst men vad gör det? Övningkör och fika oss Frida står på dagens schema....Gör Din dag till en toppenmåndag...♡ /Anton

 

Av Anton Trygg - 8 juli 2013 09:49

Hej på er alla underbara!
Nu ska jag gå upp efter tio timmar sömn. Nu är jag pigg och alärt och orkar med hela måndagen. Jag börjar dagen med och äta frukost. Sen få vi se vad vi ska göra idag. Här bjuder jag er på en fin bilder som jag har hittat på Google. Ha en bra och trevlig måndag på er alla det ska jag ha iallafall. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards