Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Anton Trygg - 7 juli 2013 23:23

Hej! Nu ska sova. Har haft en jätte bra dag. Godnatt och sov gott. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juli 2013 22:22

Hej! Idag kom sommarvärmen. Men sol och klar blå himmel. Idag var det sommar på riktigt. Hoppas att sommaren håller i sig dom andra dag också. Ha en sommarnatt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juli 2013 22:00

 

Av Anton Trygg - 7 juli 2013 21:02

Hej på er alla!
Idag på eftermiddag glömde jag och säga en sak att vi fick tårta och saft oss Rosie, Johan, Amanda och Moa. Och Jonas, Lucas och Oscar var uppe vid Rosie, Johan, Amanda och Moa på Knutsbo också. På kvällen var i Räfsnäs på ett kvällsdopp. Det var kalt när man gick i vattnet. Sen man hade doppa sig. Då blev det värmt. Sen övningkörde jag förbi Knutsbo och lämna Moa. Jag körde sen hem till Vasalunden. När vi kom hem. Då åt jag glass. Idag har det varit en jättebra sommardag med mycket bada, värmt och släktträff. Nu slappar jag i soffan och tittar på tv och är vid datorn. Ha en härlig kväll/natt. Kram för en fin sommarkväll/natt på er alla här i Ludvika. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juli 2013 17:04

Hej! Vilken härlig sommardag. Jag badade och badade i poolen hem oss Rosie, Johan, Amanda och Moa. Nu är vi hemma igen i Vasalunden. Nu ska äta mat. Det är 32,5 grader i solen nu. Här får ni lite bilder när jag badade i poolen. Ha en bra sommardag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juli 2013 15:22

Hej på er alla i detta fina vädret! Gud vad värm det är. Men ska inte klaga att det är varmt. Nu är det sommar på riktigt. Nu blir det pool bad här och jag svalka av mig. Ha en jätte härlig solig eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juli 2013 13:45

Hej! Förut övningkörde jag till dollar store, Rusta, Iidel och sen hem till Vasalunden. När vi var hemma. Då åt vi kräm och macka. Nu är äntligen sommarvärmen här som vi har längtar efter länge. Snart bär det av upp till Knutsbo. Ha en toppen bra eftermiddag i värmen. Kram för en fin dag. /Anton

Av Anton Trygg - 7 juli 2013 09:50

Hej! Det är första morgonen/förmiddagen så väcker inte mamma mig. Gud vad skönt det är och sova tills man vaknar. Men nu ska jag gå upp och äta god frukost. Sen får vi se vad denna söndagen erbjuder på. Om en vecka har mitt halva sommarlov varit och det har inte varit någon sommarvärme än. Jag hoppas att värmen kommer snart. Här får ni en fin bild av mig som jag hittade på Google för någon dagar sen. Ha en härlig söndag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards