Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2013

Av Anton Trygg - 27 juli 2013 23:57

Hej! Det är mest skräp på TV nu för tiden. Ikväll var det ingen bra TV-kväll. Efter sommarkrysset var det mest bara skräp på TV. Nu ska jag ta mig in till min sköna säng och sova. Imorgon blir det en ny dag med nya möjligheter. Godnatt och sov gott på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 juli 2013 21:45

Hej! Förut åkte gosiga lill Oscar hem. Nyss har jag tittat på sommarkrysset på kanal 4 och ätit svensk klassiker jordgubbar med grädde. Nu tittar jag mer på tv och är lite vid datorn också. Om 4 dagar är vi på havet med Viking Cinderella. Längtar som bara den. Livet leker när väder är på topp. Ha en bra natt på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 27 juli 2013 19:45

Hej på er alla! Det är sommar och det är sol och koskit i hagen. Jag har övningskör mycket idag. Förut idag har jag och lill Oscar också badat i Väsman vid Gonäs. Det är lång grunt där vi badade idag också är det varmt där. Men nu på kväll hem i Vasalunden. Då åt vi makaroner och korv. Nu tar jag det lugnt. Och tänker efter att jag har har en toppen bra dag i värmen. Önskar Er en bästakväll/natt...Med mycket glädje o mys...♡ Tänk på att ett leende kan betyda såå mycket...:-))) Ha en fin sommarkväll/natt på er alla underbara. /Anton

     


Av Anton Trygg - 27 juli 2013 14:38

Hej! På eftermiddagen då duschade jag. Nyss har vi varit till hammarbacken titta på loppis jag, Mamma och Oscar. Nu ska vi snart åka och bada i denna hetan i Gonäs. Ha en bra eftermiddag i hetan. Kram för jätte varm eftermiddag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 27 juli 2013 11:43

God förmiddag/Goddag på er alla!
Lördag är här myyysigt. Nu ska jag gå upp i värmen och klä på mig och äta frukost. Nu det 25 grader ute härligt. Njut och var rädd om varandra... Ha en toppen bra lördag i värmen. Kram för fin sommardag. Hälsningar från Ludvika i Dalarnas län. /Anton

Av Anton Trygg - 26 juli 2013 23:52

Hej på er alla! Nu har jag varit vid datorn ett tag. På onsdag åker jag, Mamma, Jonas, Lucas och Oscar på kryssning till Mariehamn/Åland en natt. Det ska bli så kul. Jag längtar så mycket tills på Onsdag. Först ska jag borsta tänderna. Och sen ska jag sova i min sköna säng. Tack för en toppendag ♡ Zzzzzzz Imorgon en ny härlig dag med minigolf o övningskör....Sweet Dreams ♡ Godnatt och sov gott på er alla. Hälsningar från Ludvika. /Anton

 

Av Anton Trygg - 26 juli 2013 20:57

Hej! Idag på eftermiddag när vi var hemma i Vasalunden. Då åt jag mat spagetti och köttfärssås. Sen kom Lucas hit. Sen kom också Jonas och Oscar hit. Jonas körde Lucas till Gräsberg hem till Jack. Oscar var kvar här i Vasalunden. Jonas kom hit till Vasalunden igen. Vi har bokat kryssning. På onsdag åker jag, Mamma, Jonas, Lucas och Oscar på kryssning till Mariehamn/Åland. Förut har jag ätit macka och druckit O'boy. Jag har också tittat på halv 8 hos mig. Jag har ätit glass. Och tittat Skärgårdsdoktorn på kanal 1 mellan kl 20:00 till 21:00 också. Nu ska äta glass igen. Ha en bra kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 26 juli 2013 14:01

Hej! När vi åkte då stog bil termometern på 34 grader. Men då hade bilen ståt i solen. Nu är vi på väg hem till Ludvika igen. Vi åkte förbi Murbo och kollade också. Här får ni en fin tävla som min Morfar hade ritat. Ha en härlig sommar eftermiddag på er alla. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards