Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2013

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 08:22

Hej! Om 1 dag åker jag, Mamma, Jonas/@nonisen88, Lucas/@lucaaaas01 och Oscar på kryssning till Mariehamn/Åland. Det ska blir så kul. Jag längtar så otroligt mycket nu. Kan det inte bra bli imorgon och onsdag. Ha en toppen bra dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 07:55

Hej på er alla!
Nyss har jag, Mamma, Tea och Tage ätit frukost. Jag åt yoghurt med smak av rabarber också åt jag müsli för första gången. Det var gott tycker jag. Jag åt också macka. Nu tittar vi på tv och tar det lugnt. Här får ni en bild på en fin blomma som jag har hittat på Google. Ha fin morgon på er alla. Hälsningar från morgårdshammar/Smedjebacken. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 07:02

Hej! Nyss har jag och Mamma kommit till Morgårdshammar i Smedjebacken. Och är barnvakt åt Tea och Tage. För Jimmy och Karin jobbar. Nu ska vi äta frukost. Hoppas att det blir fint väder idag också. Ha en härlig morgon på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 30 juli 2013 06:15

Hej! Igår bestämde jag mig att jag inte skulle gå upp tidigt. Men nu kan jag inte sova så nu får gå jag upp ändå. Nu ska jag gå upp och klä på mig och borsta tänderna. Sen ska vi åka till morgårdshammar i Smedjebacken. Ha en härlig tisdagsmorgon på er alla. Hälsningar Anton

Av Anton Trygg - 29 juli 2013 22:35

Hej! Nu blir det läggdags här i stugan. Först ska jag borsta tänderna. Sen ska jag sova. Godnatt och Sov gott på er alla och dröm sött inatt. /Anton

Av Anton Trygg - 29 juli 2013 21:52

Hej på er alla underbara!
Nu ska jag äta kräm och macka. Är super hungrig igen. Den här tiden om två dagar är vi på båten och ha kul. Jag längtar så mycket. Ha en värdefull kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 juli 2013 21:07

Hej! När vi åker från Knustbo. Då övningskörde jag till Sibylla. Där köpte vi mjukglass sen åkte vi hem. Nu tittar vi på Lotta på Liseberg på kanal 4. Ha en kärleksfull kväll/natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 29 juli 2013 17:09

Hej! Idag på eftermiddagen var jag med Dan och spelat minigolf. Jag förlorade med 87 poäng och Dan van med 69 poäng. Grattis Dan. Sen åkte vi ut och jag övningskörde till Willys. Biblioteket, synsam och sen hem. Snart ska jag äta mat. Potatis, matjesill och gräddfil. Det blir gott. För jag är jätte hungrig. Sen bär det av upp till knustbo och bada i poolen hos Rosie/@rosieh72, Johan, Amanda/@hedberg02 och Moa. Det ska bli härlig. Ha en jätte fin och härlig eftermiddag/kväll på er alla. Hälsningar från ett kokhett Ludvika med 30 grader. Med vänliga hälsningar Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards