Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2013

Av Anton Trygg - 26 juli 2013 12:44

Hej! Nu mår jag bra. Jag är hos min Bästa Morfar Sixten här på Tunagården nu. Här får ni ett fint kort på en tavla som hänger i Morfar rum. Glad Sommar. Lev älska Njut. /Anton

Av Anton Trygg - 26 juli 2013 10:10

Hej! Jag övningskörde Från Vasalunden till OKQ8 i Marnäs. Mamma tankade bilen på OKQ8. Sen åkte vi och hämta Britt. Nu är vi på väg till Morfar till Borlänge/Tunagården. Och ska hälsa på Morfar. Ha en bra sommardag på er alla. Kram för en jätte fin dag. /Anton

Av Anton Trygg - 26 juli 2013 08:25

Hej och Fredagsmorgon på er alla!
Nu ska jag gå upp och klä på mig och äta frukost. Sen ska jag borsta tänderna. Gör Din bästadag! Carpe Diem... Ha en bra fredag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 26 juli 2013 01:54

Hej! Det blev lite sent. För jag har varit vi datorn förut. Nyss har jag borsta tänderna. Nu ska jag äntligen sova. Ska upp tidig idag. Ha en bra natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juli 2013 23:53

Hej! Förut fick vi göra en utryckning och hämta Rosie/#rosieh72, Johan, Amanda/#hedberg02 och Moa på stan och köra hem dom till Knustbo. Dom skulle cykla hem. Men förut så åskade. Då ska man inte cykla. Idag är det första gången jag Övningskörde i mörker. Nu tror jag att åskvädret har slutat. Jag ska snart sova. Ha en bra mulen natt på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juli 2013 20:54

Hej! När vi åkte från Rosie/@rosieh72, Johan Amanda/@hedberg02 och Moa. Då övningskörde jag till MM. Sen hem. När vi var hemma då gräddade jag minipizzor i ungen. Och sen Åt pizza med oregano på och drack saft. Också tittade jag lite på vem vet mest på kanal 2 och på halv 8 hos mig på kanal 4. Nu åskar det ute och är mörka moln på himlen. Ha en bra mörk kväll/natt på er alla. Hälsningar från Ludvika. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juli 2013 17:47

Hej! Jag övningskörde upp till kuntsbo förut. Nu är kl 17:47 och det är fortfarande 27 grader här i Ludvika. Nu är det sommar på riktigt. Jag är nu hemma hos Rosie, Johan Amanda och Moa. Och vi har fikat. Jag åt glass, dammsugare och drick festis. Gud vad tryckande värme det är här i Ludvika nu. Nu ska jag bada i poolen. Ha en fin sommarkväll på er alla. Hälsningar från ett fint Ludvika. /Anton

Av Anton Trygg - 25 juli 2013 14:30

Hej! Igår var det en bra crossträning i Öraberget i Grängesberg. Jag tog hela platåhoppet igår igen. Och jag vurpa två gånger. Jag vurpa jätte mjukt. Det var inge fara. Gud vad jag kör så det rycker nu på min 250. Hälsningar Anton Crossföraren

   

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards