Carl Anton Trygg

Alla inlägg under juli 2013

Av Anton Trygg - 19 juli 2013 14:25

Hej! Nu är vi på norra lagnö. För att parkera båten där. Nu är båtsemmestern slut för denna gång. Jag kommer och sakna båt livet. Hoppas att vi kommer åka ut med båten snart igen. Jag älskar bra Skärgården och båt livet. Jag skriver ikväll igen. Hej då Stockholms Skärgård. Ha en härlig dag på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 19 juli 2013 09:02

Hej! Tittut fredag. Gör den dagen till en toppendag. Men nu ska vi frukost här på båten Regina. Idag tar min resa slut med båten. Och vi åker sen till norra langnö igen och parkerar båten där. Ni får också en bild på mig. Ha en toppen bra fredag på er alla. Blåsiga hälsningar från ett jätte blåsigt Halsfambaken. /Anton

Av Anton Trygg - 18 juli 2013 12:26

Hej! Gud vad fint väder det är här på Halsfambaken. Idag blir det gummibåten åkning och bad i havet. Det här blir en bra dag. Dom två första bilderna har jag fota själv. Den tredje och sista bilden har hittat på internet. Ha en härlig varm dag på er alla. Soliga hälsningar från ett solig Halsfambaken. /Anton

Av Anton Trygg - 17 juli 2013 15:37

Hej på er alla!
Här för ni en hälsning uppdatering av mig här på Bloggen. Nu är vi på fina ön Halsfambaken. Vi åker båt från ett solig Högböte kmk till ett mulet Halsfambaken. Här träffade vi pär-inge, Maria, Jens och Yvonne med deras Båt. Nu ska vi vara på Halsfambaken tills på fredag. Hoppas att det blir finare väder tills kvällen. Sakerna på bilderna fick jag av Hasse på förmiddagen när vi var kvar i Högböte kmk. Nu för det vara bra för mig. Ha en toppen bra eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 16 juli 2013 16:38

Hej! Vi tänkte åka till Halsfambaken idag. Men det blåser för mycket. Vi har bestämt oss för och ligger kvar en natt till i Högböte kmk. Bredvid oss ligger våra kompisar Hasse och Inga med deras båt. Jag har åkt mycket gummibåt. Jag har också kört Inga i gummibåten och Inga har läst sjökortet till mig också. Snart ska vi åka in till Möja och tanka gummibåt och handla lite. Gud vad det är härligt och var ute Sveriges vackraste Skärgård. Ha en härlig blåsig/solig eftermiddag/kväll på er alla. /Anton

Av Anton Trygg - 15 juli 2013 21:07

Hej på er alla ute i Stockholms Skärgård!
Idag på eftermiddag åkte vi båt från Sandhamn till Högböte kmk. Jag mår toppen bra. Här får ni bilder på våran och Hasse och inga båt. Ha en solig kväll/natt på er alla. Soliga hälsningar från Hägböte kmk. /Anton

Av Anton Trygg - 14 juli 2013 18:00

Hej på er alla i Sandhamn!
Här får en mulen hälsning från Sandhamn. Jag mår bra som alla vet redan. Vi åkte båt från Stora Hamnskär till ett mulet Sandhamn. Men det var också mulet i Stora Hamnskär. Kl 20:30 ska vi äta mat på Sandhamns Värdshus. Ha en bra mulen kväll på er alla. Hoppas att det blir fint värdet senare. Här får ni en bild på mig. Hälsningar från Sandhamn. /Anton

Av Anton Trygg - 13 juli 2013 14:25

Hej! Här får ni en solhälsning från Stora Hamnskär i Stockhoms Skärgård. Allt är bra med mig. Jag har åkt gummibåt. Som är mitt nöje när vi är ute i Skärgården. Sen ska vi åka gummibåt till solvik och tanka gummibåten. I Stora Hamnskär är vattnet spegelblank. Det är så härlig och varit ute i skärgården. När väder är toppen då är bäst och var ute i Stockholms Skärgård. Jag uppdaterar en gång varje dag. Ha det bäst alla. Hälsningar från ett solig Skärgård. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards