Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2013

Av Anton Trygg - 24 april 2013 22:57

Hej! Kan det inte bli september nu. Jag vill sitta i publiken i Behrn arena och heja fram Örebro i elitserien. Jag vill att hockeysäsongen ska dra igång nu. Det är vi som är Örebro. /Anton

Av Anton Trygg - 24 april 2013 11:25

Hej på er alla hockey-Vänner! Jag längtar till september och se ÖREBRO HK i elitserien. Elitseriepremiär är den 14 september. Då spelar FÄRJESTAD BK mot ÖREBRO HK i löfbergs lila arena i Karlstad. Ha en bra dag på er alla hockey-vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 24 april 2013 07:00

Hej! Idag är det onsdag och en dag närmare helgen. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Klä på mig min kläder. Gå ner och äta värdes godaste frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Gå till busshållplatsen Sörbyängen Centrum. Och vänta på buss 26 som ska komma kl 07:42. Sen ska jag åka buss 26 till hemmansvägen. Gå av bussen där gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en toppen bra onsdag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 23 april 2013 22:18

Hej! Det har varit en jätte bra skoldag. När jag skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Och åkte buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Jag gick av bussen gick den sista biten till elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet. Då åt vi mat. Sen åkte jag buss 26 till Stortorget. Och gick jag av bussen där och gick till Kulturskolan och hade bild och form med Göran. När det var slut på Kulturskolan. Då gick jag till Stortorget. Och åkte buss 26 till Sörbyängen Centrum. Gick till elevhemmet. Jag duschade. Tittade på tv. Nyss har jag pratat med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova godnatt på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 23 april 2013 06:45

Läs den texten den är värdefull! Njut av livet och ta vara på allt. Den dag kommer aldrig tillbaka. Man har bara ett liv. Lev här och nu och ha det så jätte bra. Kom ihåg vad du göra. Och hitta den rätta och leva med och vara kär livet ut. Ha en fanatisk bra tisdag på er alla. Godmorgon. /Anton <3

Av Anton Trygg - 23 april 2013 06:32

Hej! Nu är jag vaken. Jag ska gå upp och bädda sängen. Gå in och duscha och klä på mig. Gå ner och äta frukost. Och sen ska jag gå till busshållplatsen Sörbyängen centrum. och åka buss 26 till hemmansvägen. Och gå av bussen där gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en toppen bra tisdag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 22 april 2013 23:22

Hej! Det har varit en toppen bra dag i skolan idag. När skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Och gick på buss 26. Och åter buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Gick den sista biten till elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet. Då gjorde jag mat. Sen åt vi mat. efter maten bädda sängen med ny tvättade sängkläder. Vi hade husmöte. Jag gjorde läxan. Titta på tv. Förut har jag borsta tänderna. Och plocka i ordning i mitt rum. Nyss har jag pratat med mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton <3

Av Anton Trygg - 22 april 2013 23:08

<3 <3 <3Hej mamma och pappa! Jag har värdes bästa föräldrar. Jag älskar er så otrolig mycket det går inte att beskriva. Min mamma och pappa heter Irené Trygg och Christer Forsman. Ha en bra natt på er mamma och pappa. /Anton <3 <3 <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards