Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Anton Trygg - 6 april 2013 22:33

Hej på er alla Goa människor! Här får in näst sista uppdateringen för idag/kvällen. På kvällen åt mat som heter Wok. Nu tittar jag på Irene huss på kanal 5. Ha en bra natt på er alla Goa människor. /Anton <3

Av Anton Trygg - 6 april 2013 20:00

Hej på er alla kära vänner! Har dagen varit bra? Min dag har varit toppen bra. Innan och gick ut och körde cross. Då gjorde jag våfflor efter ett recept. Det receptet som är på bilen gjorde inte av. När våfflorna var färdiga då fikade med dom. Sen gick jag och bytte om mig till crosskläderna. När jag var klar. Då gick jag och starta crossen. Och sen körde jag iväg och körde och körde cross till det blev mörkt. Nu är jag inne igen. Ha en jätte bra lördags kväll/natt på er alla kära vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 6 april 2013 14:55

Hej på er alla crossåkare och Honda-ägare! Min dag har sett ut så här till nu. Imorse gick jag upp och klädde jag på mig. Jag gick ner och åt frukost. Sen glodde jag lite på tv. Men nu ska jag ut och köra cross i skogen och på skogsvägar. Gud var livet är bra just nu att man får köra cross när man är hemma hos pappa. Nu ska jag ut och gasa i skogen med min cross. Ha det så bra på er alla cross-vänner och vanliga-vänner. <3HONDA<3
/Anton <3

Av Anton Trygg - 6 april 2013 11:26

God Förmiddag på er alla! Jag vakande förut med ett leende på läpparna. Det här kan blir en bra dag hoppas jag. /Anton <3

Av Anton Trygg - 6 april 2013 10:33

Hej på er alla fina Örebro:are och dalmas! Hur mår ni? Har ni sovit gott inatt? Nu ligger jag här i min sköna säng och myser för att ÖREBRO HK är i elitserien. Gud vad fina Örebro tårtor det är på bilden. Hoppas att det blir sol ute idag så man kan gå ut och njuta av vädret. Snart ska jag gå upp. Ha en jätte bra lördag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 6 april 2013 00:33

Hej på er alla som är vaken! Nu är det lite sent och uppdatera men det är bättre nu än aldrig. Ni som är vaken kan gilla och kommentera detta inlägg. När vi kom hem till Burängsberg igår kväll. Då åt vi pyttipanna med rödbetor och stekt ägg. Sen tittade vi på let's dance 2013 på kanal 4. Och nu ska jag gå och sova med leende på läpparna. Godnatt och sov gott på er alla ni som är vaken. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards