Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 29 april 2013

Av Anton Trygg - 29 april 2013 21:56

Hej på er alla!
Nu är miniveckan snart slut. Det återstår bara en dag kvar i skolan imorgon. Onsdag är det 1 maj och röd dag. Då är skolan och elevhemmet stängt. På torsdag och fredag är återigen skolan och elevhemmet öppen. Men dom som har långt och åka fick stanna hemma istället. Och ta med läxor hem och jobba med torsdag och fredag. Idag när jag kom till Örebro Centralstation med tåget. Då åkte jag buss 26 till järntorget. Bytte buss till buss 25 och åkte till slussgatan gå av bussen där och gick till skolan. Idag har var haft vanliga ämnen i skola och det har varit en jätte bra dag i skolan också. När skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Åkte buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Gå av bussen där. Gå den sista biten till elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet. Då gjorde jag läxan. Sen gick vi ut och åt på restaurang. Vi gick hem till elevhemmet igen. Jag gjorde läxan igen. Vi tittade på film Sune i Grekland och titta på tv. Förut har jag borsta tänderna. Nyss har jag prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton <3

Av Anton Trygg - 29 april 2013 09:50

Hej! Resan till Örebro gick bara och inga förseningar. Skönt och vara på plats i Birgittaskolan. Och kl 10:00 börjar lektionerna. Jag ska vara två dagar i skolan. sen ska jag åka hem till Ludvika igen. /Anton <3

Av Anton Trygg - 29 april 2013 07:55

Hej! Nu är jag på väg med tåget till Örebro för en kort vecka. För imorgon ska jag åka hem till Ludvika igen. På onsdag är det 1 maj och röd dag. Torsdag och fredag får vi läxor och jobba hemma med för dom som har långt och åka. Ha en jätte bra måndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 29 april 2013 06:12

Godmorgon!
Jag är jätte trött men nu ska jag gå upp. Och bädda sängen. Och klä på mig. Äta frukost. Sen ska vi till Ludvika station. Ha en toppen bra måndag på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards