Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Anton Trygg - 8 april 2013 22:32

Hej på er alla Blogg-Vänner! Hur mår ni? Idag i skolan hade vi vanliga ämnen. Sen när skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen och åkte buss 26 till Sörbyängen Centrum. Sen gick jag den sista biten hem till elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet då gjorde jag mat. Kasler med potatisgratäng. Och till det serverade jag sallader, saft och mjölk. På kvällen tittade jag på tv. Och varit vid datorn. Förut så duschade jag och borsta tänderna. Nu måste jag bra få berätta en glad nyhet. Idag vid lunchtid då sa Pia min hemkunskaps lärare sa jag har en Örebro tröja till dig. Min man vill inte ha den. han var på hockey i fredags då fick man grattis tröjor. Efter lunchen då gick jag och Pia till hennes rum där hon sitter och jobbar då fick jag en Örebro tröja på den så stor det Det är vi som är Örebro. Jag är så lycklig att vara Örebro:are nu. Örebro tröjan ska jag ha på gympan imorgon. Och retas med Johnny min gympa lärare för hans lag TINGSRYD AIF åkte ner till division 1. Nu ska jag prata med mamma och pappa i mobiltelefonen. Sen ska jag sova. Ha en bra natt på er alla Blogg-vänner. Och godnatt. /Anton

Av Anton Trygg - 8 april 2013 10:00

Hej på er alla Örebro:are och dalmas! När jag kom till Örebro Centralstation med tågen. Då gick jag på buss 26 åkte till järntorget. Gick av bussen där. Gick på buss 25. Och åkte till slussgatan. Nu är jag på Birgittaskolan. Ha en bra dag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 8 april 2013 07:58

Hej! Varför måste det vara så kalt på natten? Jag vakna hemma hos pappa. Gick upp och bädda sängen. Gick ner och åt frukost. Gick upp och borsta tänderna. Vi åkte in till Ludvika. Och jag hämta iPad vid mamma. Pappa körde mig till Ludvika stadion. Nu är jag på tåget mot Örebro. Ha en jätte bra måndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 8 april 2013 06:02

Godmorgon!

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards