Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Anton Trygg - 22 april 2013 23:22

Hej! Det har varit en toppen bra dag i skolan idag. När skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Och gick på buss 26. Och åter buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Gick den sista biten till elevhemmet. När jag kom hem till elevhemmet. Då gjorde jag mat. Sen åt vi mat. efter maten bädda sängen med ny tvättade sängkläder. Vi hade husmöte. Jag gjorde läxan. Titta på tv. Förut har jag borsta tänderna. Och plocka i ordning i mitt rum. Nyss har jag pratat med mamma i mobiltelefonen. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton <3

Av Anton Trygg - 22 april 2013 23:08

<3 <3 <3Hej mamma och pappa! Jag har värdes bästa föräldrar. Jag älskar er så otrolig mycket det går inte att beskriva. Min mamma och pappa heter Irené Trygg och Christer Forsman. Ha en bra natt på er mamma och pappa. /Anton <3 <3 <3

Av Anton Trygg - 22 april 2013 22:39

Nu är våren här och det börjar bli varmt här i Örebro. Jag går på Birgittaskolan här i Örebro i 10:onde Klass. Snart är det sommarlov. Så man kan vara hemma i sköna Ludvika, Burängsberg och Stockholm. Till hösten börjar jag på gymnasium. Då ska jag bytta elevhem.

Senapsvägen elevhemmet har vara en jätte bra boende. Boendepersonal har varit jätte bra och snälla mot mig under den tiden jag har varit här på elevhemmet i Örebro.

Jag väljer 1an och 2an. Får det är alltid skönast och bo hemma i Ludvika och gå i skolan i Ludvika.
1. Bo hemma hos mamma och pappa i Ludvika.
2. Gå i skolan i Ludvika.
3. Bo på elevhem här i Örebro.
4. Gå i skolan i Örebro.

/Anton

Av Anton Trygg - 22 april 2013 09:47

Hej! Igår klippte mamma mitt hår. Här får ni en bild på mitt ny klippta hår. Idag när jag kom fram till Örebro Centralstation med tåget. Då väntade jag på buss 26. När buss 26 kom. Då åkte jag buss 26 till järntorget. Och bytte buss där till buss 25. Och åkte buss 25 till slussgatan. Nu är jag på Birgittaskolan. Ha en toppen bra måndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 22 april 2013 07:42

Hej! Jag vakna hemma hos mamma. Jag gick upp och bädda sängen. Klä på mig. Åt frukost. Och borsta tänderna. Mamma körde mig till Ludvika station. Nu är jag på tåget mot Örebro. Ha en underbar vecka på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 22 april 2013 06:28

Hej! Igår när vi kom hem till Ludvika från Borlänge. Då körde vi hem mormor. Sen åkte vi hem till Vasalunden. Vi åt mat. Tittade på tv. Sandra kom med Oscar hit. För Oscar ska vara här tills Jonas kommer. Senare på kvällen kom Andres hit. Jag och Oscar åt mat spagetti med köttfärssås. Sen kom Jonas och hämta Oscar. Jag gjorde läxan. Mamma klippte mig. Jag duschade och borsta tänderna. Sen sov jag. Det blev lite sent. Ha en bra måndag på er alla. /Anton <3

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards