Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2013

Av Anton Trygg - 26 april 2013 17:29

Hur tycker ni om min nya skal till iPhone? Fin eller ful? /Anton

Av Anton Trygg - 26 april 2013 17:07

Hur tycker ni om min nya skal till iPhone? Fin eller ful? /Anton

Av Anton Trygg - 26 april 2013 14:00

Hej! Det har varit en toppen bra dag i skola idag. Nu är jag på tåget på väg hem till Ludvika och tar helg. Trevlig helg på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 26 april 2013 06:49

Hej på er alla fredags människor! Idag är det fredag det innebär att man ska åka från elevhemmet idag. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Klä på mig mina kläder. Gå ner och äta värdes godaste frukost. Gå upp till övervåningen. Och borsta tänderna. Sen ska jag gå till Sörbyängen Centrum. Och vänta på buss 26 som ska komma kl 07:42. Åka buss 26 till hemmansvägen. Gå av bussen där. Gå den sista biten till skolan. Äntligen fredag. Jag älskar fredagar. Ha en jätte bra fredag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 25 april 2013 22:18

Hej på er alla!
Det har varit en jätte bra dag i skolan. När skolan var slut. Då gick jag till hemmansvägen. Och åkte buss 26 hem till Sörbyängen Centrum. Gick av bussen där gick den sista biten till elevhemmet. Vi åt mat. Spelade Uno. Vi fikade. Jag städade mitt rum. Spelade Wii. Gjorde läxan. Tittade på tv. Nyss duschat och borsta tänderna och prata med mamma i mobiltelefonen. Veckan är slut slut slut helgen väntar in. Bra en dag kvar. Veckan har varit jätte bra. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton <3

Av Anton Trygg - 25 april 2013 09:47

God förmiddag!

Av Anton Trygg - 25 april 2013 07:03

Hej! Där kommer bli en bra dag. Idag ska jag ha hemkunskap, so, bad och elevens val i skolan. Nu ska jag gå upp ur min sköna säng och bädda sängen. Och klä på mig. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna. Sen ska jag gå till busshållplatsen Sörbyängen Centrum. Vänta på buss 26 som ska komma kl 07:42. Jag ska åka buss 26 till hemmansvägen. Gå av bussen där. Gå den sista biten till Birgittaskolan. Ha en bra torsdag på er och snart är det helg också. Jag vill bra säga en sak till lev livet nu. /Anton <3

Av Anton Trygg - 24 april 2013 23:09

Hej! Det har varit en bra onsdag i skolan idag. När skolan var slut då väntade jag i skolan till Camilla kom. Vi alla på Elevhemmet tränade. Sen duschade jag. Vi gick till hemmansvägen. Och gick på buss 26. Och åkte till Sörbyängen centrum. Vi gick den sista biten till elevhemmet. När vi var på elevhemmet. Då åt vi mat. Jag gjorde läxan. Titta på tv. Förut har jag borsta tänderna och prata med mamma i mobiltelefon. Nu ska jag sova. Godnatt. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards