Carl Anton Trygg

Alla inlägg under april 2013

Av Anton Trygg - 29 april 2013 07:55

Hej! Nu är jag på väg med tåget till Örebro för en kort vecka. För imorgon ska jag åka hem till Ludvika igen. På onsdag är det 1 maj och röd dag. Torsdag och fredag får vi läxor och jobba hemma med för dom som har långt och åka. Ha en jätte bra måndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 29 april 2013 06:12

Godmorgon!
Jag är jätte trött men nu ska jag gå upp. Och bädda sängen. Och klä på mig. Äta frukost. Sen ska vi till Ludvika station. Ha en toppen bra måndag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 28 april 2013 23:04

Hej! Nu ska jag äntligen sova. Så jag blir pigg och orka med skoldagen imorgon. God natt och sov gott på er alla underbara människor, vänner, syskon och föräldrar. /Anton <3

Av Anton Trygg - 28 april 2013 21:34

Hej på er alla!
Förut åt vi mat. Nyss har jag varit ute på årets första cykeltur. Nu ska jag göra läxan. Sen ska jag duscha och sova. Ha en bra natt på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 28 april 2013 18:53

Hej! Vid förra inlägget glömde jag och säga en sak. Att Jonas, Lucas och Oscar var också har och fikade med oss förut och klippte Alex Jonas hår. Ha en bra kväll på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 28 april 2013 17:58

Hej! Nu har jag varit dålig och uppdaterat här på BLOGGEN. Igår när jag kom hem till Ludvika från Borlänge. Sen var jag bra hemma resten av kvällen. Sen sov jag. Idag vaknade jag med leende på läpparna. jag åt frukost. Andres Frögren kom hit. För mamma åkte till Borlänge med Britt. Jag och Andres åkte och handla. Vi åkte hem. Jag bakade en kaka som heter Oreo Mud Cake DeLuxe. Vi tittade på tv. Sen brjörd jag kakan till några som kom. Sen gick Andras hem och Britt åkte hem. Ha en bra eftermiddag/kväll på er alla BLOGG-vänner. /Anton <3

Av Anton Trygg - 27 april 2013 11:49

God förmiddag på er alla!
Igår när jag kom med tåget till Ludvika station. Då stog mamma där och vänta på mig. Vi åkte hem till vasalunden. På kvällen åt vi mat. Vi tittade på tv. Jag var vid datorn. Sen sova jag. Idag vakna jag hemma hos mamma. Vi åt frukost. Nu är vi i Borlänge. Ha en bra lördag på er alla. /Anton <3

Av Anton Trygg - 27 april 2013 00:11

Godnatt!

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards