Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av Anton Trygg - 25 oktober 2012 22:55

Hej! Vinst för Örebro HK ikvällens hemma match i behrn arena . Dom vann med 5-0 mot Karlskrona HK. Nu ligger Örebro HK trea i hockeyallsvenskan. Och Jag hoppas att Örebro HK vinner mot Tingsryd IF på tisdag då är det hemma match igen i behrn arena. Men jag ska inte gå och titta jag har höstlov. Då kommer Örebro tvåa i hockeyallsvenskan. Här sitter det en glad kille. Nu kan jag sova gott. God natt. /Anton

Av Anton Trygg - 25 oktober 2012 22:37

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag buss hem till elevhemmet. Åt mat. Tvättade mina kläder. och städa mitt rum. Sen åkte jag landry och Kenneth buss till hemmansvägen och hoppa av där. Och gick till behrn arena. Och titta på hockey. Sen när hockey var sluta. Då gick vi hem till elevhemmet. Och jag gick upp och duschade och borta tänderna. Nyss prata jag med mamma i telefonen. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 25 oktober 2012 10:02

Hej! IKväll glider Örebro HK fram på isen i behrn aren igen. men nu mot Karlskrona. Jag hoppas att Örebro HK vinner lätt. Ha en bra dag. /Anton.

Av Anton Trygg - 25 oktober 2012 06:38

Hej! Jag har sovit bra i natt. Nu är jag vaken. och jag ska gå upp och bädda sängen. Sen ska jag gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna och klä på mig. Sen ska jag gå med landry till bussen och åka till hemmansvägen. Och hoppa av där. Och gå den sista biten till skolan. Ha en bra torsdag på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards