Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Anton Trygg - 9 oktober 2012 21:56

Hej! Det har varit bra i skolan. Vid kl: 13:00 då var vi till conventum titta på gymnasie mässa för årskurs 9 och 10. Sen åkte jag buss hem till Elevhemmet. Åt mat. Åkte och träna på Friskis och svettis på öster med lilla gubben/Andreas. När vi träna klart. Då åkte vi hem. Jag tittade på djurakuten och 112 på liv och död. Och fikade. Förut då borsta jag tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra tisdag på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 9 oktober 2012 16:07

Vem ska se matchen Örebro HK mot Leksand IF på Fredag i behrns arena? jag ska titta på tv på kanal 10. /Anton. — på Senapsvägen

 

Av Anton Trygg - 9 oktober 2012 15:40

Hej alla BLOGG-Vänner! jag längtar så mycket till fredag. För då ska man åka tåg till Mjölby station från Örebro  C. Och där pappa hämta mig. sen vidare till Gislaved för att sova på hotel. sen på lördagen ska vi åka till tranemo och ha cross läger. Ha en bra eftermiddag på er alla folk och BLOGG-Vänner. /Anton. — på Senapsvägen

  

 

Av Anton Trygg - 9 oktober 2012 06:34

Hej! Nu är jag vaken. Jag ska gå upp. Och bädda sängen. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåning borta tänderna och klä på mig. Sen ska jag och landry gå till bussen. Ha en bra tisdag på er alla folk och bloggläsare men jag vill att det ska vara fredag nu. För då ska jag åka tåg till Mjölby där pappa hämta öpp mig. sen åker vi vidare till Tranemo där jag ska ha Honda lager lördag och söndag.
/Anton.

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards