Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Anton Trygg - 13 oktober 2012 23:09

Hej alla BLOGG-Vänner! Det har varit en bra dag. Vi vakna ganska tidig. Vi klädde på oss. Sen gick vi och åt Hotel frukost. Vi gick till backa till Hotel rummet. Och borta tänderna. Sen tog vi bilen till crossbanan och Honda-läger. När vi kom fram. Då klädde jag på mig cross-kläder. Sen vid kl: 10:00 hade vi samling. Vi joggade runt hela crossbanan. Sen gjorde vi olika övningar som tränan sa. Sen hämta vi crossarna. Vi åkte alla till sammans. Sen delade vi in i grupper. Sen åkte vi mycket cross idag. Vi fick mat på Honda-läger. Och sen försätter det hela eftermiddag med cross åkning. När Honda-läger var slut kl: 16:00. Då åkte vi till Gislaved och tvättade crossen på Preem. Sen åkte vi till Hotelet. Och lämna saker. Vi åkte till Tranemo och bada i badhus med Honda gänget. Vi åkte hem till Gislaved. Vi ställde bilen på parkeringen. Sen gick vi till restaurang och åt mat. När vi har ätit färdig. Då gick vi hem till Hotelet. Nu ska jag borta tänderna. Sen ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 13 oktober 2012 22:47

Hej! nu på kvällen var vi till Tranemo med Honda gänget och bada i simhall. Det var väll behövligt för det har varit en kall och lite rengn dag på Tranemo motorcrossbana. Ha en bra det så bra. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards