Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Anton Trygg - 24 oktober 2012 21:10

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen tog jag bussen hem till Elevhemmet. Jag hjälpte till och fixsa halloween i grann huset där vi har bokat ett rum. Sen åt vi mat. Vi fixade igen med halloween. Vi gick ni till Elevhemmet och satte på oss halloween dräckt. Och sen gick till grann hur och gick in till rummet och vänta på andra elevhemm. Sen när halloween var slut. Då hjälpte jag till och städa. Och sen gick jag in till elevhemmet. Och duscha. Och gick ner och sa god natt till Andreas och Maria. Sen gick jag upp till mitt rum. Då ringde mamma och pappa till mig. Nu ska jag sova för jag är jätte trött. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 24 oktober 2012 09:53

Hej alla FB-vänner! Idag är det FN-DAGEN. Vi har varit i aulan på lite information om FN-DAGEN. Vid kl 10:00 då ska vi ha tipspromenad. Ha en bra dag. /Anton.

Av Anton Trygg - 24 oktober 2012 08:20

Hej! IKväll ska vi ha halloween fest på elevhemmet senap. Det ska bli kul. Ha en bra dag på er alla. /Anton.

Av Anton Trygg - 24 oktober 2012 06:45

God morgon! Jag måste säga igen. Att Örebro HK förlorade mot Malmö med 3-4 igår. Men Örebro HK fick endå 1 poäng i hockeyallsvenskan och ligger nu trea hockeyallsvenskan. Ha en bra dag min kära vänner. /Anton

Av Anton Trygg - 24 oktober 2012 06:37

Hej! Jag har sovit bra. Nu ska jag gå upp och bädda sängen. Gå ner och äta frukost. Gå upp till övervåningen och borsta tänderna och klä på mig. Sen ska jag och landry gå till bussen. Och åka till hemmansvägen och gå av där. Och gå den sista biten till skolan. Ha en bra onsdag ha er åka folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards