Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Anton Trygg - 15 oktober 2012 22:30

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag och landry buss hem till Elevhemmet. Jag dukade. Åt mat. Varit vid datorn. Titta på tv 112 på liv och död på kanal 7. Sen gick jag upp och duschade och borsta tänderna. Nyss prata jag med mamma i mobilen. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 15 oktober 2012 07:56

Hej! Jag har inte sovit länge i natt. Jag vakna kl 06:10. Jag låg i sängen ett tag för jag ska vakna till. Sen åt jag frukost. Sen kläde jag på mig och borta tänderna. Alex körde mig till station. Men vi åkte ganska sent. Det var nära att jag missa tåget. Men jag han och säga hejdå till mamma. Nu är allt lugnt och jag sitter sitter på tåget påväg mot Örebro. Ha om bra måndag på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 15 oktober 2012 00:06

Hej! Igår vakna jag och pappa ganska tidigt. Vi kläde på oss. Och gick ner och åt god Hotel frukost. Vi gick upp igen till Hotel rummet. Packade gjorde oss iordning. Sen gick vi till bilen. Och vi åkte till motorcrossbana som ligger närheten av Tranemo. Jag kläde på mig cross-kläder. Och hade upp uppvärmning. Sen gick vi och hämta crossarna. Vi åkte ut på banan. Vi körde och körde. Sen hade vi lunch. Efter lunch. Då körde jag lite till. Sen bröt jag. För det var för lerigt och reningt. Jag gick upp och kolla på när dom andra körde. När Honda-läger var slut då fick vi diplom. Och sen åkte vi hem. På vägen då stannade vi och åt mat. Sen åkte vi hem Ludvika. Nu är jag hemma hos mamma. Nyss duschat och borta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. Jag glömde att säga en sak att jag slog i trampolin igår när vi var i Tranemo badhus och badade. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards