Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Anton Trygg - 7 oktober 2012 23:22

Hej! Idag sov jag länge men det var skönt. Jag gick ner och åt frukost. Jag titta på tv. Jag och Norma lyfte ut gamla kyl och frys. Och sen hämtade jag 4-hjulingen och körde ner kyl och frys till ladan. Sen gick jag in igen och titta på tv. Sen åkte vi till Grängesberg för jag ska träna lite cross men det var en kletig bana. När jag hade träna klart. Då åkte vi in till Ludvika och hämta Alexander. och åkte till grangärde till Ica och handlade mjölk och popcorn. Sen åkte vi hem till burängsberg. Jag tvättade crossen. Och åt mat. Sen beställde jag och pappa tågbijett till på fredag. Förut så duscha jag. Nyss packat. Nu ska jag äntligen sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 7 oktober 2012 01:48

Hej! Igår var jag ute och klippte gräs med gräsklipparen och tog upp löv med uppsamlaren. Sen gick jag och hämta lövblåsaren och blåste bort löven. Och sen gick jag in och åt mat. Vi titta på kommissarien späck. När filmen var slut då låna jag normas datorn, och sen gick jag upp till övervåningen och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 7 oktober 2012 00:25

Hej alla BLOGG-Vänner! Det skulle ha Varit honda läger den 13 14 oktober på backabanan i skene. men det varit flyttat till Tranemo Motorklubb. ha en bra natt på er alla folk och BLOGG-Vänner. /Anton — i Burängsberg

 

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards