Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Anton Trygg - 22 oktober 2012 22:43

Hej! Det har varit bra i skolan. Sen åkte jag buss hem till Elevhemmet. när jag kom hem. Då dukade jag. Vi åt mat. Sen dukade jag av bordet. Vi åkte till eurostop och handla. Sen åkte vi buss hem. Och åt kvälls fika. Sen gick jag upp och gjorde jag mig i ordning i mitt rum. Sen gick jag in och duscha och borta tänderna. Fort så bra jag med mamma och pappa i telefon. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2012 09:42

Hej! Jag vakna hemma i Ludvika. Jag gick upp jag kläde på mig. Och gick och åt frukost. Sen tog jag min saker och gick mamma med mig till station. Där vi väntade på tåget. När tåget kom då gick jag in och satt mig. Och vinka till mamma. När jag var framme i Örebro centralstation. Då tog jag buss 26 upp till Järntorget och bytte till 25 jag åkte till slussgatan. Och hoppa av där och gick in till skolan. Ha en bra måndag på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 22 oktober 2012 00:13

Hej! Igår på eftermiddag. Då åt jag och mamma mat. Sen kom Rosie och hämta mamma för mamma ska till Marie och kippa sig. När mamma var borta då tittade jag på tv och diskade jag. När mamma kom hem då tittade vi på tv. Sen kom Andreas för vi ska gå upp till hemköp. Och köpa kokad och mjölk. Vi gick hem. Då gjorde vi O'boy och ägg smörgås. Vi tittade på solsidan. Och beck. Och klippte mamma mig. Nyss borta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards