Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Anton Trygg - 1 oktober 2012 22:33

Hej! När vi kom hem från Falun. Då tittade jag på tv. Och åt mat. Jag och pappa åkte till sunnansjö och handla på coop och panta burkar och flaskor. Vi åkte hem. Jag gjorde läxan. Sen tittade jag på 112 på liv och död. Jag duschade. Förut har jag packat och borta tänderna. Nu ska jag sova och krama kudden för jag ska upp tidig imorgon. Jag ska gå upp, kl 05:15. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 1 oktober 2012 20:36

Prova på MC sport!

Av Anton Trygg - 1 oktober 2012 10:37

Hej! Idag väkte pappa mig kl 10:00. Nu är jag uppe. Jag ska klä på mig. och sen ska jag gå ner och äta frukost. Jag ska göra läxan. Sälja jultidningar till pappa och Norma. Sen ska vi åka till Falun för jag ska till doktorn. Glömde att säga en sak mitt rum är jätte stökigt. Men jag ska plocka ordning sen. Ha en bra måndag på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Av Anton Trygg - 1 oktober 2012 00:55

Hej! igår vakna ganska bra tid. Sen gick jag ner och åt frukost. Jag gick upp till mitt rum och satt på mig mina jobba kläder. Och sen gick en jag ut och klippte gräs. När jag har klippt klart gräset. Då tog jag grästimmen och körde lite. Senare på kvällen då gick jag in och åt mat. Jag tittade lite på tv. Och har spelat mycket på min iPad. Jag satt vid matrummet och prata med pappa och Norma. Nyss duscha och borsta tänderna. Nu ska jag sova. Ha en bra natt på er alla folk och bloggläsare. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards