Carl Anton Trygg

Alla inlägg under december 2014

Av Anton Trygg - 18 december 2014 17:27

Hej! Det har varit en jätte bra dag i Tullängsgymnasiet. I Tullängsgymnasiet idag då hade jag teckenspråk på morgonen och resten av förmiddagen då hade jag matte. Klockan 11:00 då åt vi mat. På eftermiddagen då tittade vi på en film och sista timmen så hade jag matte igen. När vi slutade då cyklade jag hem till elevhemmet. Här hemma på elevhemmet svanen då har jag fikat och tvättat mina kläder. Snart så ska vi också äta julgröt och skinksmörgås. Sen ska jag duscha och titta på hockey på tv Tjeckien-Sverige. Efter hockeyn då ska jag packa. Ha nu en jätte bra torsdagskväll på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 18 december 2014 07:03

Välkommen torsdag!
Igår så struntade jag i och borstade tänderna för att jag var så trött. Nu så ska jag iallafall gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag cykla till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra torsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 22:51

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov sov gott er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 22:12

Hej Jonathan!
Jag saknar dig kusin. Det skulle vara så kul om vi kunde träffas någon gång. Ha det så jätte bra så hörs vi. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 17 december 2014 22:00

Ibland så är livet upp och ner så är det bara. Jag hoppas också att morgondagen blir bättre.

Av Anton Trygg - 17 december 2014 20:17

Hej! På eftermiddagen då åt vi thaimat här på elevhemmet svanen. På kvällskvisten då gjorde vi pepparkakshus. Nu så ska jag duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 14:29

Hej! Sista timmen innan vi slutade då var vi ute och släkte eld med några kolsyresläckare. Också så släckte vi eld på en docka med en filt. Nu så vet jag lite om heta arbeten. När vi slutade då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Och nu så åker jag stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag bara ta det lugnt och njuta av att man är hemma tidigt på elevhemmet. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 11:56

Hej! Nu så har jag ätit årets första julbord här på Kvinnerstagymnasiet och till det så sjunde två stycken julmusik till oss som satt och åt. Lite besviken blev jag att vi inte fick julmust till maten. Snart ska börjar lektionen igen. Ha nu en jätte bra tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards