Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Anton Trygg - 5 december 2014 21:52

Fan vad skönt att ÖREBRO HK vann på straffar mot skräplaget DJURGÅRDENS IF med 2-1 på hemmaplan. Efter matchen så fick vi återigen se en 'hudashow'. Vilken bra målvakt Örebro har säger jag bara. Tack Julius Hudacek för ett jätte bra insatts på isen och en bra show. Nu så åker en glad kille hem till elevhemmet.

Av Anton Trygg - 5 december 2014 17:54

Gameday: Ikväll vill jag att Örebro ska köra över 08:orna rejält på hemmaplan. Visa nu ikväll Örebro vad skåpet ska stå för så att ni klättrar uppåt i SHL-tabellen där ni hör hemma. Också så ska DJURGÅRDENS IF ha däng ikväll. Go Örebro Go

Av Anton Trygg - 5 december 2014 06:50

Välkommen fredag!
Idag är vi lediga från Kvinnerstagymnasiet. Så idag ska jag istället till Tullängsgymnasiet. Men nu iallafall så ska jag gå upp ur sängen och vakna till liv och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost. Sen så ska jag bädda min säng och borsta tänderna. Vid klockan 07:45 då ska jag cykla till Tullängsgymnasiet. Ha nu en jätte bra fredag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 december 2014 00:26

Hej! Idag har det varit en jätte bra dag i Tullängsgymnasiet, har varit på stan och handlat, har ätit kvällsmat på elevhemmet svanen, har duschat, har varit till kraften på disco, har också pratat med Mamma och Pappa i mobiltelefonen och nu så ska jag sova. Godnatt och sov gott på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 5 december 2014 00:14

Hej på er alla Hockey-Vänner!
Imorgon då spelar ÖREBRO HK på hemmaplan mot skräplaget DJURGÅRDENS IF i BEHRN ARENA. Jag önskar er lycka till imorgon på hemmaplan ÖREBRO HK. Ha nu en jätte bra natt på er alla Hockey-Vänner/Örebro fans och 14-3 supporterförening. /Anton

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards