Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 17 december 2014

Av Anton Trygg - 17 december 2014 22:51

Hej! Nyss så har jag borsta tänderna. Nu så ligger jag i sängen och ska sova. Godnatt och sov sov gott er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 22:12

Hej Jonathan!
Jag saknar dig kusin. Det skulle vara så kul om vi kunde träffas någon gång. Ha det så jätte bra så hörs vi. Hälsningar från Anton

Av Anton Trygg - 17 december 2014 22:00

Ibland så är livet upp och ner så är det bara. Jag hoppas också att morgondagen blir bättre.

Av Anton Trygg - 17 december 2014 20:17

Hej! På eftermiddagen då åt vi thaimat här på elevhemmet svanen. På kvällskvisten då gjorde vi pepparkakshus. Nu så ska jag duscha. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 14:29

Hej! Sista timmen innan vi slutade då var vi ute och släkte eld med några kolsyresläckare. Också så släckte vi eld på en docka med en filt. Nu så vet jag lite om heta arbeten. När vi slutade då åkte jag länsbuss 314 till Resecentrum. På Resecentrum där byte jag buss till stadsbuss 6. Och nu så åker jag stadsbuss 6 hem till lavendelvägen/elevhemmet. Hemma på elevhemmet svanen då ska jag bara ta det lugnt och njuta av att man är hemma tidigt på elevhemmet. Ha nu en jätte bra tisdagseftermiddag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 11:56

Hej! Nu så har jag ätit årets första julbord här på Kvinnerstagymnasiet och till det så sjunde två stycken julmusik till oss som satt och åt. Lite besviken blev jag att vi inte fick julmust till maten. Snart ska börjar lektionen igen. Ha nu en jätte bra tisdag på er allesammans. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 09:42

Hej! Idag så har vi heta arbeten på schemat här på Kvinnerstagymnasiet. Viktigt och veta hur man utför heta arbeten på rätt sätt. Nu så har vi rast till klockan 09:50 och sen så börjar lektionen igen. Idag så får så vi också jullunch här på gymnasiet. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 17 december 2014 07:19

Godmorgon!
Nu så känns det med stora fram steg att vi börjar och närma oss jullov. Om exakt en vecka då är det också julafton. Hemma på elevhemmet svanen när väckarklockan ringde då kände jag mig som ett lik. Gud vad trötta jag var. Men tills slut så lyckade jag och var tvungen och gå upp när det var en sån dag jag ville bara ligga kvar i sängen och sova. När jag uppe då klädde jag på mig kläderna. Jag åt också frukost i min ensamhet. Sen så bäddade jag min sängen och borsta tänderna. Vid klockan 06:55 då halv sprang jag ut till busshållplatsen lavendelvägen och väntade på bussen. Nu så är på stadsbuss 6 på väg mot Resecentrum. På Resecentrum där ska jag byta buss till länsbuss 302 och sen åka till bästa bästa Kvinnerstagymnasiet. Ha nu en jätte bra onsdag på er alla. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards