Carl Anton Trygg

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Anton Trygg - 22 december 2014 22:17

Hej! Mina två ögon blev fuktiga när jag lyssnade på när den lilla flickan sjöng till sin döende Mamma. Men nu så ska jag muntra upp mig med lite julstädning i mitt rum. Ha det så jätte bra så länge så hörs vi. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 december 2014 13:07

Hej! Nu så vakande jag efter en helvetes natt. Jag kommer inte ihåg sist när jag hade så himla ont i magen. Men nu så känns det bättre. Jag har också kunnat och sovit hela dagen om jag hade velat. Men nu iallafall så ska jag försöka och gå upp ur sängen och klä på mig kläderna. Jag ska också äta en jätte god frukost/lunch. Sen så ska jag julstäd i mitt rum. Ha det så jätte bra på er alla så hörs vi snart igen. Kramizar <3 /A

Av Anton Trygg - 22 december 2014 07:01

Hej! Nu så har jag varit vaken i några timmar på morgonkvisten pågrund av att jag har haft jätte ont i magen. Fy fan vilken helvetes och jobbig natt det har varit. Har haft så ont i magen så jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Aj aj. Medan jag hade ont då låg jag i sängen och kollade lite på nätet på mobilen. Nu så har onda i magen dämpas lite så håll tummarna nu också så att jag kan somna om och sova ett tag till. Kramizar <3 /A

Presentation


Hej! Jag heter Anton Trygg och kommer från Ludvika i Dalarnas län men bor också i Örebro. Här på bloggen kommer jag och skriva om allt möjligt. Hälsningar från Anton

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards